- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Левицький, В. В. - Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Левицький, В. В.
Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки: Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Левицький, В. В.
Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки: Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Левицький, В. В.
Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства [Электронный ресурс] / В. В. Левицький, М. Поляк // Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-ї річниці створення Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Л. Українки (28 листоп. 2018 р.) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки, Вища школа економіки та інновацій; упоряд.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Електрон. кн. – Луцьк : [б. в.], 2018. – С.54-56.
Левицький, В. В.
Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства [Электронный ресурс] / В. В. Левицький, М. Поляк // Соціально-компетентне управляння корпораціями в умовах поведінкової економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-ї річниці створення Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Л. Українки (28 листоп. 2018 р.) / Східноєвропейський нац. ун-т ім. Лесі Українки, Вища школа економіки та інновацій; упоряд.: О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Електрон. кн. – Луцьк : [б. в.], 2018. – С.54-56.