- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Колесник, М. В. - Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального марк...
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Колесник, М. В.
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.22, ч. 2: Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального марк...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Колесник, М. В.
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.22, ч. 2: Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального марк...
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Колесник, М. В.
Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального маркетингу [Электронный ресурс] / М. В. Колесник, Г. В. Малахівська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство / Ужгородський нац. ун-т, ф-т міжн. відносин; гол. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Ужгородський нац. ун-т, 2015. - Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.22, ч. 2. – 2018. – С.138-141.
Колесник, М. В.
Методологічні особливості управління лояльністю клієнтів в системі соціально-відповідального маркетингу [Электронный ресурс] / М. В. Колесник, Г. В. Малахівська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство / Ужгородський нац. ун-т, ф-т міжн. відносин; гол. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Ужгородський нац. ун-т, 2015. - Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство . - Вип.22, ч. 2. – 2018. – С.138-141.