- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Пелих, Маргарита - Cучасні інструменти маркетингу: способи створення тренду, який стає брендом
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Пелих, Маргарита
(М. Полтава, 23 квіт. 2019 р.): Cучасні інструменти маркетингу: способи створення тренду, який стає брендом
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Пелих, Маргарита
(М. Полтава, 23 квіт. 2019 р.): Cучасні інструменти маркетингу: способи створення тренду, який стає брендом
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Пелих, Маргарита.
Cучасні інструменти маркетингу: способи створення тренду, який стає брендом [Электронный ресурс] / М. Пелих, П. Д. Павлін, І. А. Алєксєєнко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф., заслуженого працівника вищ. шк. Дмитра Мусійовича Фесенка / Полтавська держ. аграрна акад.; редкол.: Л. О. Дорогань-Писаренко [та ін.]. – Полтава, 2019. - Ч. 2 : (М. Полтава, 23 квіт. 2019 р.). – Електрон. кн. – 2019. – С. 326-329.
Пелих, Маргарита.
Cучасні інструменти маркетингу: способи створення тренду, який стає брендом [Электронный ресурс] / М. Пелих, П. Д. Павлін, І. А. Алєксєєнко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф., заслуженого працівника вищ. шк. Дмитра Мусійовича Фесенка / Полтавська держ. аграрна акад.; редкол.: Л. О. Дорогань-Писаренко [та ін.]. – Полтава, 2019. - Ч. 2 : (М. Полтава, 23 квіт. 2019 р.). – Електрон. кн. – 2019. – С. 326-329.