- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фоменко, Карина Ігорівна - Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів
Книга
Автор: Фоменко, Карина Ігорівна
Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів
Издательство: Діса плюс, 2019 г.
ISBN 978-617-7645-80-0
Автор: Фоменко, Карина Ігорівна
Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів
Издательство: Діса плюс, 2019 г.
ISBN 978-617-7645-80-0
Книга
14 8133
Фоменко, Карина Ігорівна.
Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів / К. І. Фоменко, М. М. Кузнєцова. – Харків : Діса плюс, 2019. – 327 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 186-215 (483 назви).
ISBN 978-617-7645-80-0.
У монографії представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми ролі оптимізму в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності у студентському віці. Виявлені особливості прояву оптимізму у якості ресурсної бази психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності успішних та неуспішних студентів. Встановлено, що оптимізм в структурі саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів забезпечує більш виражену доступність інтелектуальних, емоційно-вольових та мотиваційних ресурсів, а також актуалізацію здатності до довільної та раціональної організації навчальних дій. Проаналізовано порівняльні внески двох рівнів оптимізму (стратегічного та операційно-тактичного) у функціонування психологічних механізмів саморегуляції навчання у студентів з урахуванням рівня їх успішності. Для викладачів психології закладів вищої освіти, аспірантів, студентів.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : виконавчі ефекторні функції : вольові процеси, воля
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : виконавчі ефекторні функції : емоції, емоційність, чутливість, почуття
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, соціологія, педагогіка – жовтень 2020
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія студентів
1687149 ОФ
14 8133
Фоменко, Карина Ігорівна.
Саморегуляція навчально-професійної діяльності у оптимістичних та песимістичних студентів / К. І. Фоменко, М. М. Кузнєцова. – Харків : Діса плюс, 2019. – 327 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 186-215 (483 назви).
ISBN 978-617-7645-80-0.
У монографії представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми ролі оптимізму в емоційно-вольовому, когнітивному, мотиваційному та поведінковому компонентах системи психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності у студентському віці. Виявлені особливості прояву оптимізму у якості ресурсної бази психічної саморегуляції навчально-професійної діяльності успішних та неуспішних студентів. Встановлено, що оптимізм в структурі саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів забезпечує більш виражену доступність інтелектуальних, емоційно-вольових та мотиваційних ресурсів, а також актуалізацію здатності до довільної та раціональної організації навчальних дій. Проаналізовано порівняльні внески двох рівнів оптимізму (стратегічного та операційно-тактичного) у функціонування психологічних механізмів саморегуляції навчання у студентів з урахуванням рівня їх успішності. Для викладачів психології закладів вищої освіти, аспірантів, студентів.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : виконавчі ефекторні функції : вольові процеси, воля
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : виконавчі ефекторні функції : емоції, емоційність, чутливість, почуття
Предметні рубрики = віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, соціологія, педагогіка – жовтень 2020
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія студентів
1687149 ОФ