- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Тучина, Ю. О. - Клієнтоорієнтованість, як основа розвитку сучасного брендінгу
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Тучина, Ю. О.
Актуальні питання сучасної економічної науки: Клієнтоорієнтованість, як основа розвитку сучасного брендінгу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Тучина, Ю. О.
Актуальні питання сучасної економічної науки: Клієнтоорієнтованість, як основа розвитку сучасного брендінгу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Тучина, Ю. О.
Клієнтоорієнтованість, як основа розвитку сучасного брендінгу [Электронный ресурс] / Ю. О. Тучина // Актуальні питання сучасної економічної науки : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (4 груд. 2019 р., Полтава) : зб. матеріалів / Полтавська держ. аграрна акад.; редкол.: В. І. Аранчій [та ін.]. – Електрон. кн. – Полтава : [б. в.], 2019. – С.142-144.
Тучина, Ю. О.
Клієнтоорієнтованість, як основа розвитку сучасного брендінгу [Электронный ресурс] / Ю. О. Тучина // Актуальні питання сучасної економічної науки : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (4 груд. 2019 р., Полтава) : зб. матеріалів / Полтавська держ. аграрна акад.; редкол.: В. І. Аранчій [та ін.]. – Електрон. кн. – Полтава : [б. в.], 2019. – С.142-144.