- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шквиря, Наталя Олександрівна - Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Шквиря, Наталя Олександрівна
Актуальні питання сучасної економічної науки: Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шквиря, Наталя Олександрівна
Актуальні питання сучасної економічної науки: Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Шквиря, Наталя Олександрівна.
Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства [Электронный ресурс] / Н. О. Шквиря // Актуальні питання сучасної економічної науки : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (4 груд. 2019 р., Полтава) : зб. матеріалів / Полтавська держ. аграрна акад.; редкол.: В. І. Аранчій [та ін.]. – Електрон. кн. – Полтава : [б. в.], 2019. – С.421-424.
Шквиря, Наталя Олександрівна.
Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства [Электронный ресурс] / Н. О. Шквиря // Актуальні питання сучасної економічної науки : ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (4 груд. 2019 р., Полтава) : зб. матеріалів / Полтавська держ. аграрна акад.; редкол.: В. І. Аранчій [та ін.]. – Електрон. кн. – Полтава : [б. в.], 2019. – С.421-424.