- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Гайворонська, Інна Віталіївна - Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації
Диссертация
Автор: Гайворонська, Інна Віталіївна
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : дис. ... канд. екон. наук
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Гайворонська, Інна Віталіївна
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : дис. ... канд. екон. наук
2020 г.
ISBN отсутствует
Диссертация
ДИС 4026
Гайворонська, Інна Віталіївна.
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : дис ... канд. екон. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / І. В. Гайворонська. – Одеса, 2020. – 301 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : дисертації – туризм, економіка туризму
1687477 ОФ
ДИС 4026
Гайворонська, Інна Віталіївна.
Теоретико-методичні засади брендинг-маркетингового управління підприємствами туристичної дестинації : дис ... канд. екон. наук : [спец.] 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)" / І. В. Гайворонська. – Одеса, 2020. – 301 с.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : дисертації – туризм, економіка туризму
1687477 ОФ