- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Психолого-педагогічні технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ
Книга
Автор:
Психолого-педагогічні технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ : метод. рек.
Издательство: Імекс-ЛТД, 2019 г.
ISBN 978-966-189-486-9
Автор:
Психолого-педагогічні технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ : метод. рек.
Издательство: Імекс-ЛТД, 2019 г.
ISBN 978-966-189-486-9
Книга
14 8147
Психолого-педагогічні технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ : метод. рек. / С. В. Баранова [та ін.]; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соціальної та політичної психології. – Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2019. – 55 с. : табл.
Бібліогр. в кінці розд.
ISBN 978-966-189-486-9.
Рекомендації розроблено з урахуванням особливостей сучасних психолого-педагогічних технологій супроводу освітніх реформ, які відбуваються в Україні. До уваги також взято результати здійсненого у 2017-2018 роках моніторингу ставлення до освітніх інновацій пересічних громадян та освітян як учасників упровадження освітніх реформ. Акцент зроблено на прикладних аспектах використання психолого-педагогічних технологій формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ. Докладно описано технології рефлексивного управління й інтерактивні технології (діалогові, дискусійні та ігрові). Показано, що використання запропонованих технологій сприяє організації психолого-педагогічної діяльності, спрямованої на підтримку освітніх інновацій. Видання розраховане на фахівців органів управління освітою, викладачів системи післядипломної педагогічної освіти, вчителів, працівників психологічної служби системи освіти, а також наукових співробітників, студентів, представників громадських організацій.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : політика в галузі освіти, робота в галузі освіти, громадське життя : шкільна реформа
віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, соціологія, педагогіка – січень 2021
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - педагогічна психологія : методичні посібники - педагогічна психологія
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія викладачів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна психологія : думка : громадська думка щодо окремих об’єктів та питань
1687693 ОФ
14 8147
Психолого-педагогічні технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ : метод. рек. / С. В. Баранова [та ін.]; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соціальної та політичної психології. – Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2019. – 55 с. : табл.
Бібліогр. в кінці розд.
ISBN 978-966-189-486-9.
Рекомендації розроблено з урахуванням особливостей сучасних психолого-педагогічних технологій супроводу освітніх реформ, які відбуваються в Україні. До уваги також взято результати здійсненого у 2017-2018 роках моніторингу ставлення до освітніх інновацій пересічних громадян та освітян як учасників упровадження освітніх реформ. Акцент зроблено на прикладних аспектах використання психолого-педагогічних технологій формування позитивної громадської думки щодо освітніх реформ. Докладно описано технології рефлексивного управління й інтерактивні технології (діалогові, дискусійні та ігрові). Показано, що використання запропонованих технологій сприяє організації психолого-педагогічної діяльності, спрямованої на підтримку освітніх інновацій. Видання розраховане на фахівців органів управління освітою, викладачів системи післядипломної педагогічної освіти, вчителів, працівників психологічної служби системи освіти, а також наукових співробітників, студентів, представників громадських організацій.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : політика в галузі освіти, робота в галузі освіти, громадське життя : шкільна реформа
віртуальний перегляд – книги – суспільні науки, соціологія, педагогіка – січень 2021
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - педагогічна психологія : методичні посібники - педагогічна психологія
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Освіта, виховання, навчання, дозвілля : основні види, принципи освіти : основи виховання, теорія, політика : дисципліни освітньої теорії, окремі педагогічні науки : педагогічна психологія, здатність до навчання : психологія викладачів
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Демографія. Соціологія. Статистика : соціологія : соціальна психологія : думка : громадська думка щодо окремих об’єктів та питань
1687693 ОФ