- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дмитрук, О. В. - Формування комплексу маркетингу як актуальна проблема медичних неприбуткових підприємств
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Дмитрук, О. В.
Інфраструктура ринку. - Вип.39: Формування комплексу маркетингу як актуальна проблема медичних неприбуткових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дмитрук, О. В.
Інфраструктура ринку. - Вип.39: Формування комплексу маркетингу як актуальна проблема медичних неприбуткових підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Дмитрук, О. В.
Формування комплексу маркетингу як актуальна проблема медичних неприбуткових підприємств [Электронный ресурс] / О. В. Дмитрук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.39. – 2020. – С. 160-164.
Дмитрук, О. В.
Формування комплексу маркетингу як актуальна проблема медичних неприбуткових підприємств [Электронный ресурс] / О. В. Дмитрук // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. / Причорноморський наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій; гол. ред. К. С. Шапошников. – Одеса : Причорноморський НДІ економіки та інновацій, 2016. - Інфраструктура ринку. - Вип.39. – 2020. – С. 160-164.