- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Електронний маркетинг"
Книга
Автор:
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Електронний маркетинг" : для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ
Издательство: Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Електронний маркетинг" : для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ
Издательство: Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
195 23567
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Електронний маркетинг" : для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ : спец. 073 "Менеджмент" : рівень вищ. освіти: другий (магістер.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування; уклад.: К. О. Литвиненко, Ю. В. Робул. – Одеса : Інтерпрінт, 2020. – 67 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 66-67 та в кінці тем.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – жовтень 2020
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Електронний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : методичні посібники - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1687705 ОФ
1687706 ОФ
1687707 Ф 2
1687708 Ф 2
1687709 Ф 2
1687710 Ф 2
1687711 Ф 2
1687712 Ф 2
1687713 Ф 2
1687714 Ф 2
1687715 Ф 2
1687716 Ф 2
1687717 Ф 2
1687718 Ф 2
1687719 Ф 2
195 23567
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Електронний маркетинг" : для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ : спец. 073 "Менеджмент" : рівень вищ. освіти: другий (магістер.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування; уклад.: К. О. Литвиненко, Ю. В. Робул. – Одеса : Інтерпрінт, 2020. – 67 с. : рис., табл.
Бібліогр.: с. 66-67 та в кінці тем.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – жовтень 2020
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Електронний маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : методичні посібники - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
1687705 ОФ
1687706 ОФ
1687707 Ф 2
1687708 Ф 2
1687709 Ф 2
1687710 Ф 2
1687711 Ф 2
1687712 Ф 2
1687713 Ф 2
1687714 Ф 2
1687715 Ф 2
1687716 Ф 2
1687717 Ф 2
1687718 Ф 2
1687719 Ф 2