- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг»
Электронный ресурс
Автор:
Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» : для студентів ден. і заоч. від-ня ЕПФ
Издательство: [б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Автор:
Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» : для студентів ден. і заоч. від-ня ЕПФ
Издательство: [б. в.], 2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» [Електронний ресурс] : для студентів ден. і заоч. від-ня ЕПФ : спец. 073 «Менеджмент» : рівень вищ. освіти: другий (магістер.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування; уклад.: К. О. Литвиненко, Ю. В. Робул. – Електрон. кн. – Одеса : [б. в.], 2020. – 66 с. : рис., табл.
Назва з тит. екрана . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29371, вільний (дата звернення: 04.11.2020) . – Бібліогр.: с. 65-66 та в кінці тем.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Електронний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : методичні посібники - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
віртуальний перегляд – електронні ресурси – листопад 2020
ОФ - 1 экз.
ЭР
Програма курсу та методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Електронний маркетинг» [Електронний ресурс] : для студентів ден. і заоч. від-ня ЕПФ : спец. 073 «Менеджмент» : рівень вищ. освіти: другий (магістер.) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. маркетингу та бізнес-адміністрування; уклад.: К. О. Литвиненко, Ю. В. Робул. – Електрон. кн. – Одеса : [б. в.], 2020. – 66 с. : рис., табл.
Назва з тит. екрана . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29371, вільний (дата звернення: 04.11.2020) . – Бібліогр.: с. 65-66 та в кінці тем.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Електронний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі : методичні посібники - організація комерційних та приватних підприємств, організація торгівлі
віртуальний перегляд – електронні ресурси – листопад 2020
ОФ - 1 экз.