- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шутурмінський, Віталій Григорович - Основи менеджменту та маркетингу в медицині
Книга
Автор: Шутурмінський, Віталій Григорович
Основи менеджменту та маркетингу в медицині : навч. посіб.
Издательство: Гельветика, 2020 г.
ISBN 978-966-992-151-2
Автор: Шутурмінський, Віталій Григорович
Основи менеджменту та маркетингу в медицині : навч. посіб.
Издательство: Гельветика, 2020 г.
ISBN 978-966-992-151-2
Книга
005 Ш978
Шутурмінський, Віталій Григорович.
Основи менеджменту та маркетингу в медицині : навч. посіб. / В. Г. Шутурмінський, Н. Л. Кусик, О. В. Рудінська; Міжнар. гуманіт. ун-т, ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Гельветика, 2020. – 173 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29900, вільний (дата звернення: 29.12.2020) . – Наявна електрон. копія друк. вид. – Бібліогр. в кінці розд.
ISBN 978-966-992-151-2.
Розглянуто основні поняття менеджменту як науково-обґрунтованого процесу управління в медицині, зокрема в закладах державної та приватної форм власності. Акцент зроблено на завдання та функції менеджера системи охорони здоров’я в сучасних економічних умовах. Розглянуто основи оплати праці медичних працівників і поняття мотиваційного механізму управління медичним персоналом. Розглянуто сутність фінансово-економічних відносин в медицині, фінансове середовище та основні моделі фінансування медицини. Наведено основи маркетингу, аналіз ринкових можливостей, маркетинговий підхід до управління в медицині. Розглянуто основні поняття ціноутворення в медицині. Акцент зроблено на загальній структурі ціни медичної послуги. Представлено клінічний маркетинг в стоматологічному приватному закладі. Розглянуто особливості маркетингу у фармацевтичній галузі. Навчальний посібник розроблено в ілюстративній формі, що дозволить активно застосовувати матеріал в процесі дуальної освіти та дистанційного навчання. Для студентів та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Викладений матеріал може бути корисним для широкого кола читачів, зацікавлених комплексом менеджменту та маркетингу в сфері медицини.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Менеджмент у невиробничій сфері
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - управління, менеджмент : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - управління, менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика России : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика здравоохранения
віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – січень 2020
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1354025 Ф 2
1354026 Ф 2
1353991 ОФ
1353992 ОФ
005 Ш978
Шутурмінський, Віталій Григорович.
Основи менеджменту та маркетингу в медицині : навч. посіб. / В. Г. Шутурмінський, Н. Л. Кусик, О. В. Рудінська; Міжнар. гуманіт. ун-т, ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : Гельветика, 2020. – 173 с. : рис., табл.
Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29900, вільний (дата звернення: 29.12.2020) . – Наявна електрон. копія друк. вид. – Бібліогр. в кінці розд.
ISBN 978-966-992-151-2.
Розглянуто основні поняття менеджменту як науково-обґрунтованого процесу управління в медицині, зокрема в закладах державної та приватної форм власності. Акцент зроблено на завдання та функції менеджера системи охорони здоров’я в сучасних економічних умовах. Розглянуто основи оплати праці медичних працівників і поняття мотиваційного механізму управління медичним персоналом. Розглянуто сутність фінансово-економічних відносин в медицині, фінансове середовище та основні моделі фінансування медицини. Наведено основи маркетингу, аналіз ринкових можливостей, маркетинговий підхід до управління в медицині. Розглянуто основні поняття ціноутворення в медицині. Акцент зроблено на загальній структурі ціни медичної послуги. Представлено клінічний маркетинг в стоматологічному приватному закладі. Розглянуто особливості маркетингу у фармацевтичній галузі. Навчальний посібник розроблено в ілюстративній формі, що дозволить активно застосовувати матеріал в процесі дуальної освіти та дистанційного навчання. Для студентів та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Викладений матеріал може бути корисним для широкого кола читачів, зацікавлених комплексом менеджменту та маркетингу в сфері медицини.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Менеджмент у невиробничій сфері
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - управління, менеджмент : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - управління, менеджмент
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Медичні науки
Предметні рубрики = Экономика : экономика отдельных континентов и стран : экономика России : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика здравоохранения
віртуальний перегляд – книги – економіка, економічні науки, право, юриспруденція – січень 2020
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1354025 Ф 2
1354026 Ф 2
1353991 ОФ
1353992 ОФ