- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Багиев, Георгий Леонидович - Международный маркетинг
Книга
Автор: Багиев, Георгий Леонидович
Международный маркетинг : учеб. по спец. "Маркетинг"
Серия: Учебник для вузов
Издательство: Питер, 2008 г.
ISBN 978-5-911-80-660-6
Автор: Багиев, Георгий Леонидович
Международный маркетинг : учеб. по спец. "Маркетинг"
Серия: Учебник для вузов
Издательство: Питер, 2008 г.
ISBN 978-5-911-80-660-6
Книга
195 23691
Багиев, Георгий Леонидович.
Международный маркетинг : учеб. по спец. "Маркетинг" / Г. Л. Багиев, Н. К. Моисеева, В. И. Черенков. – М.; СПб.; Нижний Новгород : Питер, 2008. – 688 с. : рис., табл. – (Учебник для вузов)
Библиогр.: с. 676-688 (325 назв.) и в подстроч. примеч.
ISBN 978-5-911-80-660-6.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Ключевые слова = міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1354442 ОФ
195 23691
Багиев, Георгий Леонидович.
Международный маркетинг : учеб. по спец. "Маркетинг" / Г. Л. Багиев, Н. К. Моисеева, В. И. Черенков. – М.; СПб.; Нижний Новгород : Питер, 2008. – 688 с. : рис., табл. – (Учебник для вузов)
Библиогр.: с. 676-688 (325 назв.) и в подстроч. примеч.
ISBN 978-5-911-80-660-6.
Дисциплины = Природничі науки : Базовый : Міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
Ключевые слова = міжнародний маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - маркетинг : підручники, навчальні посібники для університетів, ВНЗ - маркетинг
1354442 ОФ