- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Селезньова, Ольга Олександрівна - Ділова репутація як ключовий елемент бренду підприємства
Электронный ресурс
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Ділова репутація як ключовий елемент бренду підприємства
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Селезньова, Ольга Олександрівна
Ділова репутація як ключовий елемент бренду підприємства
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Ділова репутація як ключовий елемент бренду підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова. – Полтава, 2020. – С. 117-120
Окр. відб.: Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. Інтернет – конф. (21 - 22 листоп. 2019 р., Полтава) . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29945 , вільний (дата звернення: 14.01.2021) . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр.: с. 119-120 (5 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭР
Селезньова, Ольга Олександрівна.
Ділова репутація як ключовий елемент бренду підприємства [Електронний ресурс] / О. О. Селезньова. – Полтава, 2020. – С. 117-120
Окр. відб.: Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління : матеріали 9-ї Всеукр. наук.-практ. Інтернет – конф. (21 - 22 листоп. 2019 р., Полтава) . – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29945 , вільний (дата звернення: 14.01.2021) . – Назва з тит. екрана . – Бібліогр.: с. 119-120 (5 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.