- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Sadchenko, Olena V. - Strategie marketingowe i procesy biznesowe w nowych warunkach gospodarczych
Электронный ресурс
Автор: Sadchenko, Olena V.
Strategie marketingowe i procesy biznesowe w nowych warunkach gospodarczych
2020 г.
ISBN отсутствует
Автор: Sadchenko, Olena V.
Strategie marketingowe i procesy biznesowe w nowych warunkach gospodarczych
2020 г.
ISBN отсутствует
Електронний ресурс
ЭР
Sadchenko, Olena V.
Strategie marketingowe i procesy biznesowe w nowych warunkach gospodarczych [Electronic resource] / O. V. Sadchenko. – Wroclaw, 2020. – P. 297-309. : tab.
Окр. відб.: Innowacje w dobie technologii IT. Obszary-koncepcje-narzędzia. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30023 , вільний (дата звернення: 18.01.2021) . – Назва з тит. екрана . – Bibliogr.: P. 306-307 (19 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.
ЭР
Sadchenko, Olena V.
Strategie marketingowe i procesy biznesowe w nowych warunkach gospodarczych [Electronic resource] / O. V. Sadchenko. – Wroclaw, 2020. – P. 297-309. : tab.
Окр. відб.: Innowacje w dobie technologii IT. Obszary-koncepcje-narzędzia. – Режим доступу: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/30023 , вільний (дата звернення: 18.01.2021) . – Назва з тит. екрана . – Bibliogr.: P. 306-307 (19 назв).
Предметні рубрики = Електронний ресурс
ОФ - 1 экз.