Назад Уперед Зміст

Форма - інтерфейс для роботи з програмою

Консольне додаток обмежується створенням мінімального призначеного для користувача інтерфейсу.

Сучасне програмування орієнтоване на інтерактивний спосіб роботи з програмою. В таких умовах роль призначеного для користувача інтерфейсу стає вкрай важливою.

Візуальне програмування (прискорена розробка додатків) - спосіб створення програми шляхом маніпулювання графічними об'єктами замість написання їх коду, який створюється інтегрованої середовищем автоматично.

При цьому, в якості інтерфейсу програми застосовуються форми та їх елементи, з можливістю настройки їх властивостей.

Потім пишеться код для обробки подій пов'язаних з елементами форми.

Створення Windows-додатків

Процес створення Windows-програми, складається з двох кроків:

Форма для роботи з програмою створюється в конструкторі шляхом додавання в форму потрібних елементів і подальшої їх налаштування.

При створенні проекту вибираємо додаток Windows Form, вибираємо ім'я і розташування проекту

З'явиться вкладка Конструктор форм. На форму можна поміщати різні елементи управління.

У браузері рішень побачимо два класи: Program і Form1.

Ці класи створюються автоматично. Все обробники подій ми будемо додавати в клас Form1.

З формою зв'язуються файли Form1.cs і Form1.Designer.cs. У цих файлах міститься опис даної форми.

Причому файл Form1.Designer.cs містить ту частину опису, яка генерується автоматично у відповідь на дії програміста, пов'язані з візуальним проектуванням, тобто з установкою властивостей елементів форми.

Клас Program

Перейдемо до коду. Першою починає працювати процедура Main

В методі Main автоматично виводиться код, який створює екземпляр класу Form1. Це наша конкретна форма.

Метод Run класу Application відкриває форму і запускає цикл обробки подій, що відбуваються.

Клас Form1

Побудований автоматично клас Form1 є спадкоємцем класу Form з простору імен System.Windows.Forms. Form1 автоматично успадковує його властивості, методи, події.

В класі Form1 вже знаходиться метод Form1, який виконує ініціалізацію елементів форми, тобто привласнює властивостями елементів їх значення.

Після методу Form1 ми можемо додати код, який буде виконувати дії при виникненні різних подій.

Назад Уперед Зміст