- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> Экономика
----> сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы
------> бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы)
--------> экономика организации (предприятия, фирмы)
----------> маркетинг
------------> управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Печать списка
--> Экономика
----> сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы
------> бизнес, предпринимательство, экономика организации (предприятия, фирмы)
--------> экономика организации (предприятия, фирмы)
----------> маркетинг
------------> управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
Рубрика
- Название:
- управление маркетинговой деятельностью, маркетинговый менеджмент (маркетинг-менеджмент)
- Название:
- региональный аспект
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Чухрай, Наталія Іванівна
Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Чухрай, Наталія Іванівна
Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корж Марина
Влияние психологических аспектов упраления изменениями на эффективность управления маркетингом на...
б.г.
ISBN отсутствует
Корж Марина
Влияние психологических аспектов упраления изменениями на эффективность управления маркетингом на...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Нехай, Вікторія Василівна
Забезпечення маркетингової підтримки підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Нехай, Вікторія Василівна
Забезпечення маркетингової підтримки підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Вебстер Фредерик
Изменение роли маркетинга в корпорации
б.г.
ISBN отсутствует
Вебстер Фредерик
Изменение роли маркетинга в корпорации
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Макдональд Малкольм
Измерение эффективности маркетинга. Совершенствование отчетности о расходах
б.г.
ISBN отсутствует
Макдональд Малкольм
Измерение эффективности маркетинга. Совершенствование отчетности о расходах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Челенков Александр Петрович
Маркетинг взаимоотношений: системы управления
б.г.
ISBN отсутствует
Челенков Александр Петрович
Маркетинг взаимоотношений: системы управления
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Никитина, Татьяна Евгеньевна
Маркетинг на предприятиях и в корпорациях. Теория и практика
ISBN 978-5-16-005497-1
Никитина, Татьяна Евгеньевна
Маркетинг на предприятиях и в корпорациях. Теория и практика
Серия: Научная мысль
Сварог, 2016 г.ISBN 978-5-16-005497-1
Книга
Крыжановский, Ростислав Александрович
Маркетинг-менеджмент: учебник для магистров
2013 г.
ISBN 978-966-8043-65-9
Крыжановский, Ростислав Александрович
Маркетинг-менеджмент: учебник для магистров
2013 г.
ISBN 978-966-8043-65-9
Статья
Гаєвська Ю. В.
Маркетингове визначення якості послуг на основі європейської моделі управління якістю
б.г.
ISBN отсутствует
Гаєвська Ю. В.
Маркетингове визначення якості послуг на основі європейської моделі управління якістю
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Райко Д. В.
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Райко Д. В.
Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Григорук Павло
Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
б.г.
ISBN отсутствует
Григорук Павло
Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Усік, О. О.
Нова ієрархія потреб в розвитку професіоналізації менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Усік, О. О.
Нова ієрархія потреб в розвитку професіоналізації менеджменту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зозулев, Александр Викторович
О методологических основах формирования эфективных маркетинговых решений в бизнесе
б.г.
ISBN отсутствует
Зозулев, Александр Викторович
О методологических основах формирования эфективных маркетинговых решений в бизнесе
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шумейко Володимир
Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
б.г.
ISBN отсутствует
Шумейко Володимир
Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Попович А. М.
Особенности стратегических решений на различных уровнях управления
б.г.
ISBN отсутствует
Попович А. М.
Особенности стратегических решений на различных уровнях управления
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сигида, Любов Олексіївна
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Сигида, Любов Олексіївна
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Добуш, Юрій Ярославович
Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту
б.г.
ISBN отсутствует
Добуш, Юрій Ярославович
Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Політико-правові чинники розвитку ринку продуктів харчування
б.г.
ISBN отсутствует
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Політико-правові чинники розвитку ринку продуктів харчування
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Капітан І. Б.
Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Капітан І. Б.
Принципи і методи аналізу в управлінні інноваційною діяльністю при виведенні нових товарів на ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Біловодська Олена Анатоліївна
Стратегічне маркетингове управління виведенням нового товару на ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Біловодська Олена Анатоліївна
Стратегічне маркетингове управління виведенням нового товару на ринок
б.г.
ISBN отсутствует