- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> реклама
Печать списка
--> реклама
Рубрика
- Название:
- реклама
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Кеворков Владимир Владимирович
"Зачем мне маркетинг?" или о том, как ошибаются директора по продажам
б.г.
ISBN отсутствует
Кеворков Владимир Владимирович
"Зачем мне маркетинг?" или о том, как ошибаются директора по продажам
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сорока К. О.
Product plancent як новий напрямок реклами на вітчизняному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Сорока К. О.
Product plancent як новий напрямок реклами на вітчизняному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Стрельников А.
Адміністративна правова відповідальність за порушення законодавства про рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Стрельников А.
Адміністративна правова відповідальність за порушення законодавства про рекламу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпович, Анна
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Карпович, Анна
Азбука интернет-маркетинга для руководителей и маркетологов
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Лудченко Я. О.
Аналіз українського рекламного ринку стоматологічної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Лудченко Я. О.
Аналіз українського рекламного ринку стоматологічної продукції
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Майлова, Людмила Михайловна
Библиотеки и малое предпринимательство: возможности информационного обеспечения
б.г.
ISBN отсутствует
Майлова, Людмила Михайловна
Библиотеки и малое предпринимательство: возможности информационного обеспечения
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Стрельников А. В.
Державний контроль за розміщенням реклами на транспорті
б.г.
ISBN отсутствует
Стрельников А. В.
Державний контроль за розміщенням реклами на транспорті
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Щербак, О. В.
Динаміка функціонування семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Щербак, О. В.
Динаміка функціонування семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Соболь Оксана Анатоліївна
Забезпечення суспільного визнання позитивного іміджу регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Соболь Оксана Анатоліївна
Забезпечення суспільного визнання позитивного іміджу регіону
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Заячковська Галина
Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Заячковська Галина
Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Свиридова, Е. А.
Институт преждепользования товарным знаком во Франции и в России: сравнительно-правовой аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Свиридова, Е. А.
Институт преждепользования товарным знаком во Франции и в России: сравнительно-правовой аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Булах, Т.
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Булах, Т.
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Христосенко М. С.
Как привлечь много новых клиентов на корпоративный веб-сайт
б.г.
ISBN отсутствует
Христосенко М. С.
Как привлечь много новых клиентов на корпоративный веб-сайт
б.г.
ISBN отсутствует