- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
Рубрика
- Название:
- маркетинг
- Примечание:
- 339.138
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
2019 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Роль і місце маркетингу у багаторівневій соціо-технологічній системі
2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Сидорова, Елена Александровна
Россия в глобальных цепочках создания стоимости
б.г.
ISBN отсутствует
Сидорова, Елена Александровна
Россия в глобальных цепочках создания стоимости
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпенко Наталія
Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
б.г.
ISBN отсутствует
Карпенко Наталія
Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Тоффлер Бетси-Энн
Словарь маркетинговых терминов
ISBN 5-86225-759-4
Тоффлер Бетси-Энн
Словарь маркетинговых терминов
Серия: Б-ка словарей "Инфра-М"
Инфра-М, 2000 г.ISBN 5-86225-759-4
Электронный ресурс
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уманського нац. ун-ту садівництва (25 жовт. 2022 р.)
[б. в.], 2022 г.
ISBN отсутствует
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. каф. маркетингу Уманського нац. ун-ту садівництва (25 жовт. 2022 р.)
[б. в.], 2022 г.
ISBN отсутствует
Статья
Гнилякевич-Проць, І.
Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Гнилякевич-Проць, І.
Ступінь сприйняття споживачами інноваційних продуктів на ринку ресторанних послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Савченко, О. В.
Сучасні маркетингові підходи в умовах інклюзивної економіки досвіду
б.г.
ISBN отсутствует
Савченко, О. В.
Сучасні маркетингові підходи в умовах інклюзивної економіки досвіду
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6
Статья
Тягунова, Наталія Михайлівна
Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Тягунова, Наталія Михайлівна
Теоретичне обгрунтування функціонування служби маркетингу у ВНЗ
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Робул, Юрій Володимирович
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу
Журфонд, 2020 г.
ISBN 978-966-934-275-1
Робул, Юрій Володимирович
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу
Журфонд, 2020 г.
ISBN 978-966-934-275-1
Статья
Гуменна, О. В.
Управління клієнтським досвідом: ключ до сталого розвитку організації
б.г.
ISBN отсутствует
Гуменна, О. В.
Управління клієнтським досвідом: ключ до сталого розвитку організації
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бобало, Олена Юріївна
Шляхи мотивування персоналу служби маркетингу вищих навчальних закладів
б.г.
ISBN отсутствует
Бобало, Олена Юріївна
Шляхи мотивування персоналу служби маркетингу вищих навчальних закладів
б.г.
ISBN отсутствует