- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ
----> Загальні питання науки та культури
------> комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних
--------> прикладні інформаційні технології, прикладні комп'ютерні технології
----------> 3ds Max, 3D Studio MAX
--> НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ
----> Загальні питання науки та культури
------> комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних
--------> прикладні інформаційні технології, прикладні комп'ютерні технології
----------> 3ds Max, 3D Studio MAX
Рубрика
- Название:
- 3ds Max, 3D Studio MAX
- Название:
- прикладні інформаційні технології, прикладні комп'ютерні технології
- Название:
- створення документів, оброблення документів
- Название:
- оброблення слів, оброблення текстів
- Название:
- оброблення образів, перетворення образів
- Название:
- оброблення зображень
- Название:
- типи зображень
- Название:
- об'єкти в зображеннях
- Название:
- розпізнавання об'єктах
- Название:
- комп'ютерна графіка
- Название:
- стереоскопічна візуалізація
- Название:
- настільне видавництво
- Название:
- елементи та об’єкти комп’ютерної графіки
- Название:
- координати в комп’ютерній графіці, перетворення проекції (видів)
- Название:
- методи введення для комп’ютерної графіки
- Название:
- техніка комп’ютерної графіки
- Название:
- видалення невидимих ліній, видалення невидимих поверхонь
- Название:
- алгоритм невидимих ліній – комп’ютерна графіка
- Название:
- опрацювання півтонів, тінювання, зондування променем – комп’ютерна графіка
- Название:
- текстура зображення
- Название:
- відображення кольорів – комп’ютерна графіка
- Название:
- розфарбування – комп’ютерна графіка
- Название:
- геометричне моделювання
- Название:
- моделювання за допомогою дротяних конструкцій – комп’ютерна графіка
- Название:
- моделювання за допомогою поверхонь – комп’ютерна графіка
- Название:
- моделювання за допомогою твердих тіл – комп’ютерна графіка
- Название:
- моделювання за допомогою кривих – комп’ютерна графіка
- Название:
- анімація
- Название:
- оброблення образів, підбір образів
- Название:
- простір образів, властивості простору, відстань
- Название:
- розрізнення образів
- Название:
- групування образів, кластеризація образів
- Название:
- фіксація зображення
- Название:
- аналіз зображень
- Название:
- редагування зображень, фільтрація зображень, поліпшення зображень
- Название:
- символи як зображення
- Название:
- розпізнавання символів
- Название:
- оброблення мовної інформації
- Название:
- слова в мовленні
- Название:
- розпізнавання слів
- Название:
- аналіз мовлення
- Название:
- синтез мовлення
- Название:
- проблема промовця
- Название:
- розпізнавання промовця
- Название:
- комп’ютерне моделювання
- Название:
- моделювання з використанням математичних моделей
- Название:
- віртуальна реальність
- Название:
- дизайн відеоігор
- Название:
- Power Point
- Название:
- алгоритм стиснення мовних сигналів
- Название:
- дизайн ігор для смартфонів
- Название:
- програмування відеоігор
- Название:
- віртуальний світ, віртуальний світ Інтернету