- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> політична реклама
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> політична реклама
Рубрика
- Назва:
- політична реклама
- Назва:
- реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
- Назва:
- повідомлення для мас, інформування широких верств населення
- Назва:
- автореферати - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
- Назва:
- посібники для викладання, навчання, практичної підготовки - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
- Назва:
- підручники, навчальні посібники для університетів - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
- Назва:
- посібники для практичних занять та навчання - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
- Назва:
- служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР)
- Назва:
- реклама, рекламування
- Назва:
- реклама служби побуту
- Назва:
- спортивна реклама
- Назва:
- спеціалісти, консультанти з питань реклами
- Назва:
- рекламні методи та методологія, теорія та практика рекламування
- Назва:
- рекламна політика
- Назва:
- психологія реклами
- Назва:
- вартість та економічна ефективність реклами
- Назва:
- відділи реклами
- Назва:
- рекламні ціни та тарифи
- Назва:
- рекламні кампанії та їхнє проведення, тактика рекламування, споживачі реклами
- Назва:
- обсяг та розповсюдження реклами
- Назва:
- способи розповсюдження реклами: поширення рекламних проспектів з рук, відправлення поштою, рекламні покази, демонстрації, виставки
- Назва:
- обсяг, повторення та тривалість реклами
- Назва:
- спрямованість реклами, рекламні кампанії в дні особливих подій або випадків, свят, ювілеїв, змагань тощо
- Назва:
- дні реклами окремих товарів та послуг
- Назва:
- день книги
- Назва:
- планування та менеджмент реклами
- Назва:
- дослідження ринку
- Назва:
- джерела інформації, статистичні дані та їхнє оцінювання
- Назва:
- дослідження способом опитування
- Назва:
- питання конкуренції
- Назва:
- дослідження потреб, звичок, смаків споживачів, ринкових тенденцій
- Назва:
- аналіз та оцінювання ринкових досліджень
- Назва:
- планування рекламних заходів та організаційні аспекти, координація реклами з виробництвом та збутом
- Назва:
- визначення території проведення кампанії
- Назва:
- прогнозування успіху
- Назва:
- здійснення кампанії, попередні розрахунки витрат, ескізи, виготовлення матеріалів реклами
- Назва:
- результати та ефективність реклами, ефективність засобів розповсюдження реклами, нагляд за проведенням та перевірка результатів реклами
- Назва:
- управління рекламними засобами та нагляд за різними формами реклами
- Назва:
- споживачі реклами, цілі рекламування
- Назва:
- тактика рекламування, привернення уваги, інформативна реклама, приваблювання, розхвалювання, зваблювання, авторитарні форми рекламування, нав`язування, примушування
- Назва:
- цілі рекламування залежно від професій споживачів
- Назва:
- цілі рекламування залежно від типу попиту або придбання товару
- Назва:
- реклама для лікарів
- Назва:
- реклама для роздрібних торговців
- Назва:
- ідеї та їхня реалізація
- Назва:
- встановлення цілей
- Назва:
- визначення та розробка загальної ідеї, усвідомлення основної ідеї, її предмету та мотиву
- Назва:
- розроблення та оформлення тексту реклами, рекламний джинґл, музичний логотип, заклики, девізи, лозунги, слогани, рими та інші прийоми в текстах реклами
- Назва:
- автори (складачі) рекламних текстів
- Назва:
- написання рекламних сценаріїв (оголошень, анонсів) для кіно та телебачення
- Назва:
- художнє оформлення (крім торгових марок, товарних знаків), застосування мистецтва графіки та фотографії
- Назва:
- торгові (фабричні, заводські) марки, товарні знаки, логотипи, застосування кольору
- Назва:
- методи реклами
- Назва:
- загальне оформлення реклами, яскрава, видовищна реклама, композиція реклами
- Назва:
- завоювання довіри до підприємства та рекламодавця
- Назва:
- створення попиту, завоювання довіри у споживачів до товарів та послуг, що пропонуються
- Назва:
- підтримка довіри, збереження клієнтів, утримання відданості марці підприємства
- Назва:
- поліграфія
- Назва:
- засоби реклами
- Назва:
- візуальні засоби реклами
- Назва:
- реклама в друкованих виданнях
- Назва:
- рекламні оголошення у друкованих виданнях
- Назва:
- форми викладення тексту оголошень, зміст та стиль, проза, поезія, заголовки, лозунги, слогани, девізи, заклики
- Назва:
- художнє оформлення оголошень, ілюстрації
- Назва:
- компонування та технічні деталі оголошень, розмір, форма, розміщення
- Назва:
- розміщення оголошень
- Назва:
- оголошення в інтернеті
- Назва:
- оголошення в газетах
- Назва:
- реклама у загальному або редакційному розділі видання, особливості реклами в надрукованих статтях, дискусіях (інтерв`ю), повідомленнях (звітах), оглядах
- Назва:
- видання спеціалізованих рекламних організацій
- Назва:
- рекламні журнали підприємств, журнали для дому, журнали або бюлетені для клієнтів
- Назва:
- недовговічні видання
- Назва:
- рекламні відправлення, циркулярні листи, рекламні листи, рекламні картки та листівки
- Назва:
- пояснювальні та інформаційні друковані матеріали, буклети з інструкціями, інструкції з експлуатації, каталоги, брошури
- Назва:
- рекламні друковані матеріали, зброшуровані або згорнуті проспекти, листівки
- Назва:
- додатки або вкладиші до інших видань
- Назва:
- реклами у вигляді афіш, плакатів, вивісок
- Назва:
- рекламні вивіски у закріпленому стані, вивіски на стовпах, дошках, парканах, стінах
- Назва:
- пересувні засоби реклами, рекламування з використанням транспортних засобів
- Назва:
- рекламування у громадському транспорті
- Назва:
- вуличні носії реклами, людина-реклама, спеціальний одяг для рекламних цілей
- Назва:
- рекламування з наземних транспортних засобів, транспортні пристрої для демонстрації реклами
- Назва:
- рекламування з суден та човнів, плавні пристрої як носії реклами
- Назва:
- рекламування із застосуванням повітряних куль, аеростатів, прив`язаних або керованих дирижаблів, літальних апаратів, феєрверка, піротехніки
- Назва:
- прапори, вимпели, стрічки як рекламні засоби, пристрої на транспортних засобах для розвіювання, розкидання, рекламного матеріалу
- Назва:
- освітлювальна реклама (з ефектом світіння)
- Назва:
- освітлювальна реклама з безперервним світінням
- Назва:
- освітлювальна реклама з переривчастим світінням, миготлива реклама
- Назва:
- реклама з проекцією на екран, землю, хмари
- Назва:
- рухомі абажури та рефлектори, що застосовуються в рекламі
- Назва:
- люмінесцентні матеріали в рекламі
- Назва:
- різні візуальні прояви реклами
- Назва:
- реклама на предметах споживання
- Назва:
- реклама на коробках з сірниками
- Назва:
- реклама на календарях
- Назва:
- реклама на обкладинках меню та на подібних речах, рамках, підставках
- Назва:
- реклама на поворотних стендах, дисплеях, платівках, стулках дверей, ширмах
- Назва:
- інші візуальні засоби реклами, рекламні призми, табло, щити-жалюзі, рекламні іграшки, новинки, пристрої для перегляду реклами, проектори
- Назва:
- особливі візуальні засоби для привернення уваги
- Назва:
- пристрої для нанесення реклами на вуличне покриття
- Назва:
- автоматичні пристрої для відображення написаних рекламних повідомлень, знаків, електрична інформаційна дошка
- Назва:
- рекламування за допомогою літальних апаратів, використання літаків для реклами, польоти з прапорами, стрічками, що містять рекламні тексти, скидання рекламних листівок, тексти реклами на небі (завдяки інверсійному сліду), інші рекламні трюки в повітрі (фігури вищого пілотажу)
- Назва:
- рекламна скульптура
- Назва:
- видовищні декорації, живі картини, лялькові вистави з метою реклами
- Назва:
- акустичні засоби реклами, звукова реклама
- Назва:
- усна реклама, рекламування за допомогою живого слова, бесіди та розмови під час продажу, закликання покупців, міські оповісники, глашатаї
- Назва:
- радіореклама, реклама, записана на магнітофонних плівках, платівках, дисках, бесіди з слухачами в прямому ефірі, реклама в радіопостановках, передачах останніх вістей, комерційні оголошення, звукове оформлення реклами (музика, співи)
- Назва:
- реклама та пропагування за допомогою проекційних та електронних зображень, аудіовізуальна реклама
- Назва:
- реклама за допомогою слайдів, діапозитивів
- Назва:
- реклама за допомогою німих фільмів
- Назва:
- реклама за допомогою звукових фільмів
- Назва:
- індивідуальне рекламування, пропаганда, розмови торгових представників та продавців з потенційними покупцями
- Назва:
- рекламування на конференціях
- Назва:
- рекламні покази та виставки
- Назва:
- рекламні покази способів використання (застосування) товару
- Назва:
- торгові виставки, виставки з метою реклами, рекламні виставки
- Назва:
- персональні виставки, покази, екскурсійні виїзди на виробництво
- Назва:
- покази мод, демонстрація моделей одягу (на манекенницях, манекенах)
- Назва:
- упаковка, обгортка товару з рекламною метою, прикраси, маркування товарів, торгові, фабричні марки
- Назва:
- обладнання та інвентар для демонстрації (виставлення) товарів, обладнання магазинів
- Назва:
- вітринно-виставковий інвентар, скляні вітрини, прилавки, шафи для виставлення товарів
- Назва:
- демонстраційні споруди, естакади, стенди, полиці, стелажі, вішалки (для взуття, капелюхів)
- Назва:
- пересувні (розбірні) стелажі, стінові консолі, кронштейни
- Назва:
- допоміжні пристрої різних форм для показів, манекени, бюсти, рухливі фігури, вішалки для демонстрації одягу
- Назва:
- рекламні вітрини
- Назва:
- помітні, видовищні, яскраві предмети
- Назва:
- оформлення вітрин, обладнання вітрин
- Назва:
- декоративні матеріали (папір, тканини, рогожа, циновки, декоративні штори-завіси з пробки, очерету)
- Назва:
- рекламні матеріали на віконному склі вітрин, перебивні картинки, клейкі стрічки
- Назва:
- методи заохочення:безоплатні подарунки, премії, знижки
- Назва:
- безоплатні подарунки (крім продуктів) з метою реклами, рекламні подарунки
- Назва:
- рекламні календарі
- Назва:
- безоплатні зразки продукції для проби
- Назва:
- заохочувальні премії, винагороди
- Назва:
- продаж зі знижкою з метою реклами
- Назва:
- розпродаж, особливо наприкінці сезону за зниженими цінами, як метод заохочення, сприяння
- Назва:
- конкурси, змагання як метод заохочення
- Назва:
- реклама за способом розповсюдження
- Назва:
- інші методи реклами та рекламування
- Назва:
- рекламні агенції та об`єднання, розповсюдження реклами через агенції та об’єднання
- Назва:
- рекламування товару авторами чи винахідниками продукції
- Назва:
- рекламування товару виробниками продукції
- Назва:
- рекламування товару торговцями, продавцями
- Назва:
- рекламування товару ремісниками, майстеровими
- Назва:
- рекламування товару замовниками, клієнтами, споживачами
- Назва:
- рекламування товару (рекламними агентами, спеціалістами, журналістами)
- Назва:
- система інформації, консультативні та довідкові служби
- Назва:
- державне бюро довідок
- Назва:
- приватне бюро довідок
- Назва:
- порядок надання довідок
- Назва:
- порядок проведення консультацій та надання порад
- Назва:
- організаційні та комерційні довідки та консультації
- Назва:
- технічні довідки та консультації
- Назва:
- наукові довідки та консультації
- Назва:
- довідки про населення в цілому
- Назва:
- запити по довідках, прохання щодо консультацій
- Назва:
- економічні довідки та консультації
- Назва:
- адресний стіл (встановлення та підтвердження адреси)
- Назва:
- довідки щодо платоспроможності окремих осіб або фірм
- Назва:
- консультації та поради щодо організації та управління виробництвом, ділова інформація
- Назва:
- довідки та консультації з електротехнічних питань
- Назва:
- довідки з народознавства
- Назва:
- спеціальні бібліотеки з питаннь ПР
- Назва:
- джерела походження або ініціювальні агенції ПР, прес-бюро, відділи інформації комерційних підприємств
- Назва:
- цілі та споживачі ПР
- Назва:
- стратегія, тактика, здійснення ПР, ідеї, концепції та планування ПР,методика ПР
- Назва:
- зовнішні служби ПР
- Назва:
- національні служби ПР
- Назва:
- міжнародні служби ПР
- Назва:
- стратегія та тактика ПР
- Назва:
- ідеї та плани ПР, їхня реалізація
- Назва:
- засоби ПР
- Назва:
- підходи, межі та тривалість діяльності ПР
- Назва:
- планування, джерела, ефективність та вплив ПР
- Назва:
- тактика при проведенні ПР
- Назва:
- візуальні (оптичні, друковані) ПР
- Назва:
- акустичні та оптико-акустичні засоби ПР
- Назва:
- використання демонстрацій та виставок
- Назва:
- використання безоплатних подарунків, зразків, додатків до куплених товарів
- Назва:
- психологія ПР
- Назва:
- матеріали конференцій - реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
- Назва:
- методичні посібники - реклама
- Назва:
- посібники для викладання, навчання та практичної підготовки - реклама, рекламування
- Назва:
- підручники та навчальні посібники для університетів, ВНЗ - реклама, рекламування
- Назва:
- посібники для практичних занять та навчання - реклама, рекламування