- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Демографія. Соціологія. Статистика
------> соціологія
--------> соціальна структура, суспільство як соціальна система
----------> базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії
------------> підсистеми та інститути
--------------> соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія
----------------> соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг
------------------> соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Демографія. Соціологія. Статистика
------> соціологія
--------> соціальна структура, суспільство як соціальна система
----------> базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії
------------> підсистеми та інститути
--------------> соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія
----------------> соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг
------------------> соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг
Рубрика
- Название:
- соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг
- Название:
- социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
- Название:
- социологический аспект маркетинговых исследований
- Название:
- институты экономического обмена: деньги, рынок, контрактные отношения
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Акімов Дмитро Ігорович
Проблеми формування концептуальних основ соціального маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Акімов Дмитро Ігорович
Проблеми формування концептуальних основ соціального маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Підлужна О.
Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Підлужна О.
Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сірий Є. В.
Ринок як гносеологічний компонент соціологічної концептуалізації підприємництва
б.г.
ISBN отсутствует
Сірий Є. В.
Ринок як гносеологічний компонент соціологічної концептуалізації підприємництва
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Куценко Ольга Дмитриевна
Рыночные изменения в Украине и структурирование политико-экономических интересов
б.г.
ISBN отсутствует
Куценко Ольга Дмитриевна
Рыночные изменения в Украине и структурирование политико-экономических интересов
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чурилов Николай Николаевич
Сколько стоит маркетинговая или социологическая информация?
б.г.
ISBN отсутствует
Чурилов Николай Николаевич
Сколько стоит маркетинговая или социологическая информация?
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Климова, Светлана Гавриловна
Смыслы и практики разгосударствления социальных услуг
б.г.
ISBN отсутствует
Климова, Светлана Гавриловна
Смыслы и практики разгосударствления социальных услуг
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Бєлікова Ю.В.
Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності
б.г.
ISBN отсутствует
Бєлікова Ю.В.
Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Косс Н.Г.
Социальная сущность самоорганизующейся, саморазвивающейся сети (многоуровневого маркетинга)
б.г.
ISBN отсутствует
Косс Н.Г.
Социальная сущность самоорганизующейся, саморазвивающейся сети (многоуровневого маркетинга)
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шкурина Виктория
Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе
б.г.
ISBN отсутствует
Шкурина Виктория
Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Полторак Володимир Абрамович
Социальный маркетинг как методологическая основа социального менеджмента
б.г.
ISBN отсутствует
Полторак Володимир Абрамович
Социальный маркетинг как методологическая основа социального менеджмента
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Сорокина Анна Васильевна
Социокультурный подход как теоретическая основа для изучения потребительского поведения
б.г.
ISBN отсутствует
Сорокина Анна Васильевна
Социокультурный подход как теоретическая основа для изучения потребительского поведения
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шабанова, Марина Андриановна
Социоэкономика как актуальное междисциплинарное направление: вклад социологии
б.г.
ISBN отсутствует
Шабанова, Марина Андриановна
Социоэкономика как актуальное междисциплинарное направление: вклад социологии
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Мазур, О.
Соціальні, економічні та інституціональні аспекти дослідження підприємництва
б.г.
ISBN отсутствует
Мазур, О.
Соціальні, економічні та інституціональні аспекти дослідження підприємництва
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Марушевська Олена Геннадіївна
Споживання як соціальний інститут
б.г.
ISBN отсутствует
Марушевська Олена Геннадіївна
Споживання як соціальний інститут
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Сюсель, Юлія Володимирівна
Споживач у постмодерністському суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Сюсель, Юлія Володимирівна
Споживач у постмодерністському суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Щерба Олеся Іванівна
Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі
б.г.
ISBN отсутствует
Щерба Олеся Іванівна
Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі
б.г.
ISBN отсутствует