- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Демографія. Соціологія. Статистика
------> соціологія
--------> соціологія культури, культурний контекст соціального життя
----------> соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація
------------> соціологія реклами
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Демографія. Соціологія. Статистика
------> соціологія
--------> соціологія культури, культурний контекст соціального життя
----------> соціальний зв'язок, соціологія зв'язку, комунікація
------------> соціологія реклами
Рубрика
- Название:
- соціологія реклами
- Название:
- соціологія комп'ютерного зв'язку
- Название:
- соціологія журналістики, преси
- Название:
- соціологія глобальних (Інтернет) та регіональних комп'ютерних мереж
- Название:
- соціологія зв'язків з громадськістю, Паблік рилейшнз (ПР)
- Название:
- засоби передавання інформації, канали, засоби інформації
- Название:
- соціологічні аспекти телекомунікації
Печать списка
Связанные описания:
Книга (аналит. описание)
Ільчук Юлія
"Глянцеві" журнали як канали впливу на систему цінностей української молоді
б.г.
ISBN отсутствует
Ільчук Юлія
"Глянцеві" журнали як канали впливу на систему цінностей української молоді
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Humen, Yana
Five Principles of Media Propaganda and Russian Geopolitical Expansionism
б.г.
ISBN отсутствует
Humen, Yana
Five Principles of Media Propaganda and Russian Geopolitical Expansionism
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
IQ коллективного разума в глобальной системе развития: информ.-коммуникатив. система нового поколения
2015 г.
ISBN отсутствует
IQ коллективного разума в глобальной системе развития: информ.-коммуникатив. система нового поколения
2015 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шебанова Ганна
Product placement як функціональна складова сучасного кіно
б.г.
ISBN отсутствует
Шебанова Ганна
Product placement як функціональна складова сучасного кіно
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Reader in public opinion and communication
Collier- Macmillan, Free press, 1966 г.
ISBN отсутствует
Reader in public opinion and communication
Collier- Macmillan, Free press, 1966 г.
ISBN отсутствует
Статья
Usanova, Ludmyla
The problem of identity in the conditions of informational space
б.г.
ISBN отсутствует
Usanova, Ludmyla
The problem of identity in the conditions of informational space
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кузнєцова І. В.
Аватаротерапия- сучасна техніка розвитку ментальної моделі світу засобами інтернет-середовища
б.г.
ISBN отсутствует
Кузнєцова І. В.
Аватаротерапия- сучасна техніка розвитку ментальної моделі світу засобами інтернет-середовища
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кузьменкова Ю. Б.
Адекватный перевод рекламы как одна из проблем межкультурной коммуникации
б.г.
ISBN отсутствует
Кузьменкова Ю. Б.
Адекватный перевод рекламы как одна из проблем межкультурной коммуникации
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Адрианова, Н. Е.
Асинхронное и синхронное справочно-библиографическое обслуживание в Интернете
б.г.
ISBN отсутствует
Адрианова, Н. Е.
Асинхронное и синхронное справочно-библиографическое обслуживание в Интернете
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Артамонова Інеса Михайлівна
Аудиторія інтернет-ЗМІ в системі соціальних комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Артамонова Інеса Михайлівна
Аудиторія інтернет-ЗМІ в системі соціальних комунікацій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Рябічев, В'ячеслав Львович
Аудиторія українського сегмента всесвітньої мережі (друга половина 2013 року)
б.г.
ISBN отсутствует
Рябічев, В'ячеслав Львович
Аудиторія українського сегмента всесвітньої мережі (друга половина 2013 року)
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Виставкіна, Дар'я Олегівна
Виклики інформаційного суспільства для журналістів та журналістики: навч.-метод. посіб. для здобувачів 2 курсу 2 магістер. рівня спец. "Журналістика" - 061
Simex-print, 2021 г.
ISBN 978-617-7757-35-0
Виставкіна, Дар'я Олегівна
Виклики інформаційного суспільства для журналістів та журналістики: навч.-метод. посіб. для здобувачів 2 курсу 2 магістер. рівня спец. "Журналістика" - 061
Simex-print, 2021 г.
ISBN 978-617-7757-35-0
Статья
Ягіяєв, І.
Використання соціальних мереж та суб'єктивне благополуччя в умовах пандемії Covid-19
б.г.
ISBN отсутствует
Ягіяєв, І.
Використання соціальних мереж та суб'єктивне благополуччя в умовах пандемії Covid-19
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Прохоренко, Евгения Яковлевна
Виртуальное пространство как предпосылка множественных и неаутентичных идентичностей
б.г.
ISBN отсутствует
Прохоренко, Евгения Яковлевна
Виртуальное пространство как предпосылка множественных и неаутентичных идентичностей
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Юхвид А. В.
Виртуология: Гносеологические и социально-философские аспекты
б.г.
ISBN отсутствует
Юхвид А. В.
Виртуология: Гносеологические и социально-философские аспекты
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Авдеева Наталья Николаевна
Влияние телевизионной рекламы на детей и подростков
б.г.
ISBN отсутствует
Авдеева Наталья Николаевна
Влияние телевизионной рекламы на детей и подростков
б.г.
ISBN отсутствует