- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Економіка. Економічні науки
------> торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка
--------> загальні питання торгівлі, ринок
----------> ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
------------> маркетинг
--------------> інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Рубрика
- Название:
- інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Печать списка
Связанные описания:
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
2021 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
2021 г.
ISBN отсутствует
Статья
Мартовий Андрій
Сайти туроператорів і турагентів Криму: показники відвідуваності
б.г.
ISBN отсутствует
Мартовий Андрій
Сайти туроператорів і турагентів Криму: показники відвідуваності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Угольков, Є. О.
Світові тенденції використання інструментів інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Угольков, Є. О.
Світові тенденції використання інструментів інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Отченаш Л. М.
Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Отченаш Л. М.
Создание эффективной внутренней организационной структуры предприятия
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Балик, У. О.
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Балик, У. О.
Соціальний медіа маркетинг: сучасні тренди та перспективи розвитку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Крикун, В. І.
Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Крикун, В. І.
Сучасні технології аналізу поведінки споживачів у цифровому маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Березной, Алексей Васильевич
Транснациональный бизнес в эпоху глобальной цифровой революции
б.г.
ISBN отсутствует
Березной, Алексей Васильевич
Транснациональный бизнес в эпоху глобальной цифровой революции
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Робул, Юрій Володимирович
Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи
2019 г.
ISBN отсутствует
Робул, Юрій Володимирович
Функціонування і розвиток цифрового маркетингу як маркетингової системи
2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Шаститко, Андрей Евгеньевич
Эффекты становления и функционирования многосторонних рынков: подходы к исследованию
б.г.
ISBN отсутствует
Шаститко, Андрей Евгеньевич
Эффекты становления и функционирования многосторонних рынков: подходы к исследованию
б.г.
ISBN отсутствует