- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Демографія. Соціологія. Статистика
------> соціологія
--------> соціальна структура, суспільство як соціальна система
----------> базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії
------------> підсистеми та інститути
--------------> соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія
----------------> соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг
------------------> социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Печать списка
--> СУСПІЛЬНІ НАУКИ
----> Демографія. Соціологія. Статистика
------> соціологія
--------> соціальна структура, суспільство як соціальна система
----------> базові елементи, підсистеми глобальних суспільств як соціологічні категорії
------------> підсистеми та інститути
--------------> соціологія економічних підсистем та інститутів, економічна структура, економічна соціологія
----------------> соціологічне вивчення процесів економічного обміну та споживання, соціологія торгівлі та сфери послуг
------------------> социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Рубрика
- Название:
- социологическое изучение потребления (потребительское поведение, потребительские предпочтения и факторы потребительского выбора)
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Кононенко, Ростислав Вадимович
Автомобиль с историей: олдтаймер в культуре потребления
б.г.
ISBN отсутствует
Кононенко, Ростислав Вадимович
Автомобиль с историей: олдтаймер в культуре потребления
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зоська Яна Володимирівна
До питання про специфіку феномену споживацтва в умовах України
б.г.
ISBN отсутствует
Зоська Яна Володимирівна
До питання про специфіку феномену споживацтва в умовах України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вакуленко, Світлана Миколаївна
Дослідження споживчого вибору в контексті парадигми акціонізму
б.г.
ISBN отсутствует
Вакуленко, Світлана Миколаївна
Дослідження споживчого вибору в контексті парадигми акціонізму
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Ариф, Эльвира Муратовна
Культурные репертуары питания в молодежном вег-сообществе (кейс Санкт-Петербурга)
б.г.
ISBN отсутствует
Ариф, Эльвира Муратовна
Культурные репертуары питания в молодежном вег-сообществе (кейс Санкт-Петербурга)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гашенина, Анастасия Игоревна
Обзор современных технологий нейромаркетинга и их практическое применение
б.г.
ISBN отсутствует
Гашенина, Анастасия Игоревна
Обзор современных технологий нейромаркетинга и их практическое применение
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Музыченко, Анна Вячеславовна
Общество потребления в эпоху глобализации: социально-политические аспекты
Печатный дом, 2014 г.
ISBN 978-966-389-343-3
Музыченко, Анна Вячеславовна
Общество потребления в эпоху глобализации: социально-политические аспекты
Печатный дом, 2014 г.
ISBN 978-966-389-343-3
Статья
Зоська Я. В.
Особенности поведения потребителей в сфере высшего образования
б.г.
ISBN отсутствует
Зоська Я. В.
Особенности поведения потребителей в сфере высшего образования
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Драганчук, Л. С.
Поведение потребителей: учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по напр. подготовки "Менеджмент"
Инфра-М, 2016 г.
ISBN 978-5-16-009837-1, 978-5-16-101347-2
Драганчук, Л. С.
Поведение потребителей: учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по напр. подготовки "Менеджмент"
Инфра-М, 2016 г.
ISBN 978-5-16-009837-1, 978-5-16-101347-2
Статья
Ростовцева Людмила Ивановна
Поведение потребителей в пословицах и поговорках
б.г.
ISBN отсутствует
Ростовцева Людмила Ивановна
Поведение потребителей в пословицах и поговорках
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Стребков Денис Олегович
Потребности и предпочтения населения России на рынке кредитных услуг
б.г.
ISBN отсутствует
Стребков Денис Олегович
Потребности и предпочтения населения России на рынке кредитных услуг
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Підлужна О.
Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Підлужна О.
Проведення соціальних та маркетингових досліджень у процесі створення нових продуктів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Бєлікова Ю.В.
Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності
б.г.
ISBN отсутствует
Бєлікова Ю.В.
Соціальне прогнозування поведінки споживачів на основі гендерної ідентичності
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Шкурина Виктория
Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе
б.г.
ISBN отсутствует
Шкурина Виктория
Социальное значение бренда в глобализирующемся обществе
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Сорокина Анна Васильевна
Социокультурный подход как теоретическая основа для изучения потребительского поведения
б.г.
ISBN отсутствует
Сорокина Анна Васильевна
Социокультурный подход как теоретическая основа для изучения потребительского поведения
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Марушевська Олена Геннадіївна
Споживання як соціальний інститут
б.г.
ISBN отсутствует
Марушевська Олена Геннадіївна
Споживання як соціальний інститут
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Сюсель, Юлія Володимирівна
Споживач у постмодерністському суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Сюсель, Юлія Володимирівна
Споживач у постмодерністському суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Щерба Олеся Іванівна
Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі
б.г.
ISBN отсутствует
Щерба Олеся Іванівна
Суб'єкти споживання в соціологічному вимірі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ильина И. Ю.
Трансформация потребительских ценностей в период рыночных преобразований
б.г.
ISBN отсутствует
Ильина И. Ю.
Трансформация потребительских ценностей в период рыночных преобразований
б.г.
ISBN отсутствует