- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Горбаль, Н. І.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Статья
Горбаль, Н. І.
Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація
б.г.
ISBN отсутствует
Горбаль, Н. І.
Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Галелюк, Микола Михайлович
Оцінювання конкурентоспроможності підприємств машинобудівної галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Галелюк, Микола Михайлович
Оцінювання конкурентоспроможності підприємств машинобудівної галузі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Галелюк, Микола Михайлович
Чинники забезпечення конкурентоспроможності машинобудівного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Галелюк, Микола Михайлович
Чинники забезпечення конкурентоспроможності машинобудівного підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбаль, Н. І.
Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Горбаль, Н. І.
Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбаль, Н. І.
Адаптування принципів циркулярної економіки до управління відходами в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Горбаль, Н. І.
Адаптування принципів циркулярної економіки до управління відходами в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбаль, Н. І.
Рекомендаційній маркетинг: особливості й перспективи застосування
б.г.
ISBN отсутствует
Горбаль, Н. І.
Рекомендаційній маркетинг: особливості й перспективи застосування
б.г.
ISBN отсутствует