- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Романишин, С. Б.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Статья
Горбаль, Н. І.
Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація
б.г.
ISBN отсутствует
Горбаль, Н. І.
Формування міжнародної рекламної стратегії: Стандартизація чи адаптація
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбаль, Н. І.
Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Горбаль, Н. І.
Еволюція систем управління конкурентоспроможністю підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбань, Н. І.
Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків
б.г.
ISBN отсутствует
Горбань, Н. І.
Тенденції розвитку світового та українського рекламних ринків
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Романишин, С. Б.
Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Романишин, С. Б.
Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Горбаль, Наталія Ігорівна
Основні проблеми функціонування ПАТ “Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішення
б.г.
ISBN отсутствует
Горбаль, Наталія Ігорівна
Основні проблеми функціонування ПАТ “Укрзалізниця” та рекомендовані шляхи їх вирішення
б.г.
ISBN отсутствует