- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
До списку авторів
Robul, Yuriy V.
Сортувати за: назвоюСвязанные описания:

Электронный ресурс
Robul, Yuriy V.
Development in using of IT technologies, macromarketing development and societal changes
2018 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Robul, Yuriy V.
Development in using of IT technologies, macromarketing development and societal changes
2018 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Digital marketing tools in the value chain of an innovative product
2018 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Digital marketing tools in the value chain of an innovative product
2018 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems
2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Robul, Yuriy V.
Structure and constituents of digital marketing systems
2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
The dynamic model of customer focus management In the Hotel business based on markov chains
2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
The dynamic model of customer focus management In the Hotel business based on markov chains
2020 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс
Karamad, E.
Corporate social responsibility communication as a crucial factor of its efficiency for business ...
2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Karamad, E.
Corporate social responsibility communication as a crucial factor of its efficiency for business ...
2019 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга (аналит. описание)
Robul, Yuriy V.
Four strategies of digital transformation and digitalisation of management
б.г.
ISBN отсутствует
Robul, Yuriy V.
Four strategies of digital transformation and digitalisation of management
б.г.
ISBN отсутствует