- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
До списку авторів
Азарян, Олена Михайлівна
Сортувати за: назвоюСвязанные описания:

Книга
Азарян Олена Михайлівна
Маркетинг: принципи та функції: Навч. посіб. для студ. вузів
Студцентр, 2002 г.
ISBN отсутствует
Ф 2, ОФ
Азарян Олена Михайлівна
Маркетинг: принципи та функції: Навч. посіб. для студ. вузів
Студцентр, 2002 г.
ISBN отсутствует
Ф 2, ОФ
Книга
Азарян Олена Михайлівна
Організаційно-економічний механізм функціонування і регулювання споживчого ринку: Автореф. дис.... д-ра екон. наук
[б. в.], 2003 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Азарян Олена Михайлівна
Організаційно-економічний механізм функціонування і регулювання споживчого ринку: Автореф. дис.... д-ра екон. наук
[б. в.], 2003 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Книга
Шубін Олександр Олександрович
Інфраструктура товарного ринку: Навчальний посібник для студ. вузів
Студцентр, 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Шубін Олександр Олександрович
Інфраструктура товарного ринку: Навчальний посібник для студ. вузів
Студцентр, 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Азарян, Олена Михайлівна
Діагностика галузевих характеристик конкуренції в роздрібній торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Азарян, Олена Михайлівна
Діагностика галузевих характеристик конкуренції в роздрібній торгівлі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5
ОФ, Ф 2
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-43-5
ОФ, Ф 2
Книга
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-44-3
Ф 5
Маркетинг: підруч. для студентів ВНЗ
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2008 г.
ISBN 966-8487-44-3
Ф 5