- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Бойчук, І. В.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Статья
Бойчук І. В.
Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук І. В.
Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бойчук І. В.
Теоретико-прикладні аспекти використання стратегічного маркетингу регіональними промисловими підп...
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук І. В.
Теоретико-прикладні аспекти використання стратегічного маркетингу регіональними промисловими підп...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бойчук І. В.
Забезпечення розвитку промислових підприємств на засадах маркетингового стратегічного аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук І. В.
Забезпечення розвитку промислових підприємств на засадах маркетингового стратегічного аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Башнянин Григорій Іванович
Мікроекономічна теорія: навчальний посібник
ISBN отсутствует
Ф 2
Башнянин Григорій Іванович
Мікроекономічна теорія: навчальний посібник
Серия: Вища освіта в Україні
Новий Світ-2000, 2009 г.ISBN отсутствует
Ф 2
Статья
Бойчук І. В.
Форми,методи та способи впливу засобів масової інформації на політичну свідомість громадян України
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук І. В.
Форми,методи та способи впливу засобів масової інформації на політичну свідомість громадян України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бойчук, І. В.
Вплив засобів масової інформації(ЗМІ) на участь громадян України в виборчих кампаніях
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук, І. В.
Вплив засобів масової інформації(ЗМІ) на участь громадян України в виборчих кампаніях
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бойчук, І. В.
Адаптація маркетингових функцій до умов Інтернету
б.г.
ISBN отсутствует
Бойчук, І. В.
Адаптація маркетингових функцій до умов Інтернету
б.г.
ISBN отсутствует