- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку авторов
Ромат, Євгеній Вікторович
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Книга
Маркетинговые исследования: Сборник статей по теории и практике маркетинговых исследований
Студцентр, 2001 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Маркетинговые исследования: Сборник статей по теории и практике маркетинговых исследований
Студцентр, 2001 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
До питання використання елементів маркетингу в державному управлінні
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
До питання використання елементів маркетингу в державному управлінні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання в загальній системі зовнішнього контролю рекламної діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання в загальній системі зовнішнього контролю рекламної діяльності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання рекламної діяльності: з досвіду розвинутих країн
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання рекламної діяльності: з досвіду розвинутих країн
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
До питання про роль реклами у сучасному суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
До питання про роль реклами у сучасному суспільстві
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання рекламної діяльності досвід Франції
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання рекламної діяльності досвід Франції
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Ромат Євгеній Вікторович
Державне управління рекламною діяльністю в Україні: (Теоретико - методологічний аспект): Автореф. дис.... д-ра наук з держ. управління
[б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Ромат Євгеній Вікторович
Державне управління рекламною діяльністю в Україні: (Теоретико - методологічний аспект): Автореф. дис.... д-ра наук з держ. управління
[б. в.], 2004 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Естонії
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
Державне регулювання рекламної діяльності: досвід Естонії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
Державна політика у галузі реклами: основні напрями та елементи
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
Державна політика у галузі реклами: основні напрями та елементи
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ромат, Євгеній Вікторович
Основні напрями трансформації моделі державної політики в галузі реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Ромат, Євгеній Вікторович
Основні напрями трансформації моделі державної політики в галузі реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Ромат Євгеній Вікторович
Словник основних рекламних і маркетингових термінів
Студцентр, 2003 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Ромат Євгеній Вікторович
Словник основних рекламних і маркетингових термінів
Студцентр, 2003 г.
ISBN отсутствует
ОФ, Ф 2
Книга
Марочко Тетяна Анатоліївна
Організація та проведення соціальної рекламно - інформаційної кампанії: метод. посібник
Фенікс, 2007 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Марочко Тетяна Анатоліївна
Організація та проведення соціальної рекламно - інформаційної кампанії: метод. посібник
Фенікс, 2007 г.
ISBN отсутствует
ОФ
Электронный ресурс (аналит. описание)
Бiлявськa, Ю.В.
Організація майбутнього в контексті еволюції менеджменту та маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Бiлявськa, Ю.В.
Організація майбутнього в контексті еволюції менеджменту та маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует