- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
К списку издательств
Інтерпрінт
Сортировать по: заглавию
Связанные описания:

Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": рівень вищ. освіти: другий (магіст.), галузь знань: 12 "Інформаційні технології", для
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Маркетинг програмних продуктів": рівень вищ. освіти: другий (магіст.), галузь знань: 12 "Інформаційні технології", для
[Інтерпрінт], 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Управління природокористуванням" за тем...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ, галузь знань: 07 «Управління та
[Інтерпрінт], 2019 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни "Управління природокористуванням" за тем...: для студентів ден. та заоч. від-ня ЕПФ, галузь знань: 07 «Управління та
[Інтерпрінт], 2019 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управ...: рівень вищої освіти: другий (магістер.), галузь знань: 07 «Управління та адміністрування», для
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Інформаційно-аналітична підтримка управ...: рівень вищої освіти: другий (магістер.), галузь знань: 07 «Управління та адміністрування», для
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт "CRM-системи в маркетингової діяльності": для студентів ден. (заоч.) від-ня ЕПФ, галузь знань: 07 "Управління та
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Методичні рекомендації до виконання практичних робіт "CRM-системи в маркетингової діяльності": для студентів ден. (заоч.) від-ня ЕПФ, галузь знань: 07 "Управління та
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN отсутствует
Книга
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6
Теоретико-методичні основи управління соцієтальними системами в умовах інноваційно-екологічного р...: маркетингові аспекти
Інтерпрінт, 2020 г.
ISBN 978-966-2139-68-6