- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
Печать списка
--> ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА
----> реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз)
------> реклама, рекламування
Рубрика
- Название:
- реклама, рекламування
Печать списка
Связанные описания:

Статья
Кравець, І. В.
Бренд-оніми в іміджевому рекламному дискурсі: аспекти навіювання
б.г.
ISBN отсутствует
Кравець, І. В.
Бренд-оніми в іміджевому рекламному дискурсі: аспекти навіювання
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Кравець, І. В.
Впливовий потенціал прийому "аргумент до авторитету" в рекламному дискурсі
б.г.
ISBN отсутствует
Кравець, І. В.
Впливовий потенціал прийому "аргумент до авторитету" в рекламному дискурсі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Палеха, Юрій Іванович
Документально-інформаційні комунікації: навч. посіб. для ВНЗ
Ліра-К, 2016 г.
ISBN 978-966-2609-54-7
Палеха, Юрій Іванович
Документально-інформаційні комунікації: навч. посіб. для ВНЗ
Ліра-К, 2016 г.
ISBN 978-966-2609-54-7
Статья
М'яснянкіна, Любов Іванівна
Експліцитні та імпліцитні внутрішньотекстові зв’язки між частинами рекламного тексту
б.г.
ISBN отсутствует
М'яснянкіна, Любов Іванівна
Експліцитні та імпліцитні внутрішньотекстові зв’язки між частинами рекламного тексту
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Нечипоренко, Л.
Запобігання ґендерній дискримінації в рекламі
Москаленко О. М., 2011 г.
ISBN отсутствует
Нечипоренко, Л.
Запобігання ґендерній дискримінації в рекламі
Москаленко О. М., 2011 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ковалевська, А. В.
Ідентифікація патогенних текстів: законодавчий аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Ковалевська, А. В.
Ідентифікація патогенних текстів: законодавчий аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ткаченко, В. А.
Корпоративные связи с общественностью: междисциплинарный подход
б.г.
ISBN отсутствует
Ткаченко, В. А.
Корпоративные связи с общественностью: междисциплинарный подход
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Пихтовникова, Лидия Сергеевна
Немецкоязычный рекламный дискурс: прагмастилистический и когнитивный аспекты
2016 г.
ISBN 978-966-285-357-5
Пихтовникова, Лидия Сергеевна
Немецкоязычный рекламный дискурс: прагмастилистический и когнитивный аспекты
2016 г.
ISBN 978-966-285-357-5
Электронный ресурс (аналит. описание)
Горяев, С. О.
Номинативные универсалии в сфере рекламных имен: под знаком «Ориона»
б.г.
ISBN отсутствует
Горяев, С. О.
Номинативные универсалии в сфере рекламных имен: под знаком «Ориона»
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Карамишева, І.Д.
Портретизація жінки та чоловікав англійськомовній пресі (на матеріалі рекламних повідомлень у гля...
б.г.
ISBN отсутствует
Карамишева, І.Д.
Портретизація жінки та чоловікав англійськомовній пресі (на матеріалі рекламних повідомлень у гля...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чернова, А.
Прагматичні пресупозиції та імплікатури дискурсу у французькій соціальній рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Чернова, А.
Прагматичні пресупозиції та імплікатури дискурсу у французькій соціальній рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Скляренко, Наталія Владиславівна
Соціальна реклама в контексті дизайну : навч. посіб. для студ. спец. «Дизайн» денної та заочної форм навчання
Олег Філюк, 2017 г.
ISBN 978-966-373-745-4
Скляренко, Наталія Владиславівна
Соціальна реклама в контексті дизайну : навч. посіб. для студ. спец. «Дизайн» денної та заочної форм навчання
Олег Філюк, 2017 г.
ISBN 978-966-373-745-4
Статья
Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
б.г.
ISBN отсутствует
Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бабій, Юлія Борисівна
Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
б.г.
ISBN отсутствует
Бабій, Юлія Борисівна
Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Дем'яненко, Наталія Борисівна
Фразеологічні одиниці у рекламних текстах (на матеріалі польської та української мови)
б.г.
ISBN отсутствует
Дем'яненко, Наталія Борисівна
Фразеологічні одиниці у рекламних текстах (на матеріалі польської та української мови)
б.г.
ISBN отсутствует