- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> слоган
Печать списка
--> слоган
Рубрика
- Название:
- слоган
Печать списка
Связанные описания:

Статья
Бєлан, Дар'я
Абстрактні іменники у політичних слоганах (на матеріалі експериментальних досліджень політичних с...
б.г.
ISBN отсутствует
Бєлан, Дар'я
Абстрактні іменники у політичних слоганах (на матеріалі експериментальних досліджень політичних с...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Кутуза Наталя Валеріївна
Асоціативне поле комерційних слоганів : експериментальне дослідження
б.г.
ISBN отсутствует
Кутуза Наталя Валеріївна
Асоціативне поле комерційних слоганів : експериментальне дослідження
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Молчанова, Г. Г.
Вербальный символ и маркетинговые коммуникативные стратегии текста
б.г.
ISBN отсутствует
Молчанова, Г. Г.
Вербальный символ и маркетинговые коммуникативные стратегии текста
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ковалевська, Анастасія Володимирівна
Конструкт-моделювання як метод формації політичних слоганів
б.г.
ISBN отсутствует
Ковалевська, Анастасія Володимирівна
Конструкт-моделювання як метод формації політичних слоганів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Зелена, Юлія
Лінгвопрагматичний аспект сучасного франкомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN отсутствует
Зелена, Юлія
Лінгвопрагматичний аспект сучасного франкомовного рекламного тексту
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ковалевська, А. В.
Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії
б.г.
ISBN отсутствует
Ковалевська, А. В.
Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ковалевська Анастасія
Оптимізація конгруентності бренд-ергоніма та рекламного слогану
б.г.
ISBN отсутствует
Ковалевська Анастасія
Оптимізація конгруентності бренд-ергоніма та рекламного слогану
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ковалевська Анастасія
Параметральна модель у систематизації політичних слоганів: впливовий аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Ковалевська Анастасія
Параметральна модель у систематизації політичних слоганів: впливовий аспект
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шевчук, Лариса Васильевна
Приемы речевого воздействия в рекламных текстах В. Маяковского
б.г.
ISBN отсутствует
Шевчук, Лариса Васильевна
Приемы речевого воздействия в рекламных текстах В. Маяковского
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Щербак, О. В.
Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Щербак, О. В.
Продуктивні типи семіотичних кодів в українській комерційній телерекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Захарчук Валентина Александровна
Рекламний слоган та його функції (На прикладі англомовної реклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Захарчук Валентина Александровна
Рекламний слоган та його функції (На прикладі англомовної реклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Ковалевська Тетяна Юріївна
Семантична динаміка ключових слів політичної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Ковалевська Тетяна Юріївна
Семантична динаміка ключових слів політичної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Кеворков Владимир Владимирович
Слоган: Практическое руководство
ISBN отсутствует
Кеворков Владимир Владимирович
Слоган: Практическое руководство
Серия: Академия рекламы
РИП-Холдинг, 2003 г.ISBN отсутствует
Статья
Алексенцева-Тимченко Е. С.
Технологии формирования имиджа юридической фирмы: социологический анализ
б.г.
ISBN отсутствует
Алексенцева-Тимченко Е. С.
Технологии формирования имиджа юридической фирмы: социологический анализ
б.г.
ISBN отсутствует