- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Газуда, Леся Михайлівна - Формування управлінських технологій у сфері аграрного брендингу
Нет экз.
Статья
Автор: Газуда, Леся Михайлівна
Геополітика України: історія і сучасність: Формування управлінських технологій у сфері аграрного брендингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Газуда, Леся Михайлівна
Геополітика України: історія і сучасність: Формування управлінських технологій у сфері аграрного брендингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Газуда, Леся Михайлівна.
Формування управлінських технологій у сфері аграрного брендингу / Л. М. Газуда, Н. Ю. Волощук, С. М. Газуда // Геополітика України: історія і сучасність . – 2020. – Вип. 2 (25). – С. 137-143.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : аграрна політика в цілому, фермерське господарство
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : методи управління (управлінські підходи), стилі управління : інноваційний менеджмент, інноваційний стиль керівництва, ризикований підхід до управління, підприємницький стиль управління
Ключевые слова = брендинг
Газуда, Леся Михайлівна.
Формування управлінських технологій у сфері аграрного брендингу / Л. М. Газуда, Н. Ю. Волощук, С. М. Газуда // Геополітика України: історія і сучасність . – 2020. – Вип. 2 (25). – С. 137-143.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : аграрна політика в цілому, фермерське господарство
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : управління, менеджмент : управлінська діяльність : методи управління (управлінські підходи), стилі управління : інноваційний менеджмент, інноваційний стиль керівництва, ризикований підхід до управління, підприємницький стиль управління
Ключевые слова = брендинг