- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Keller, Kevin Lane - Strategic brand management
Книга
Автор: Keller, Kevin Lane
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
Издательство: Prentice Hall, 1998 г.
ISBN 0-13-120115-8
Автор: Keller, Kevin Lane
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity
Издательство: Prentice Hall, 1998 г.
ISBN 0-13-120115-8
Книга
195 23863
Keller, Kevin Lane.
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. – New Jersey : Prentice Hall, 1998. – XXV, 635 [122] p. : tab., fig.
Бібліогр. в кінці гл.
ISBN 0-13-120115-8.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
1687025 ОФ
195 23863
Keller, Kevin Lane.
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. – New Jersey : Prentice Hall, 1998. – XXV, 635 [122] p. : tab., fig.
Бібліогр. в кінці гл.
ISBN 0-13-120115-8.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг
1687025 ОФ