- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Фірсова, С. Г. - Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок
Нет экз.
Статья
Автор: Фірсова, С. Г.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Фірсова, С. Г.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Фірсова, С. Г.
Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок / С. Г. Фірсова, Д. Д. Долгова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 6 (79). – С. 84-90.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція
Фірсова, С. Г.
Методичний інструментарій прийняття управлінських рішень під час виведення товару на новий ринок / С. Г. Фірсова, Д. Д. Долгова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 6 (79). – С. 84-90.
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція