- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Шляга, Ольга Володимирівна - Перспективи розвитку інтернет-маркетингу
Нет экз.
Статья
Автор: Шляга, Ольга Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Перспективи розвитку інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Шляга, Ольга Володимирівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Перспективи розвитку інтернет-маркетингу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шляга, Ольга Володимирівна.
Перспективи розвитку інтернет-маркетингу / О. В. Шляга // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 6 (79). – С. 95-99.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : прикладні інформаційні технології, прикладні комп'ютерні технології : комп’ютерне моделювання : віртуальна реальність
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : штучний інтелект
Шляга, Ольга Володимирівна.
Перспективи розвитку інтернет-маркетингу / О. В. Шляга // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2019. – Т.24, вип. 6 (79). – С. 95-99.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : прикладні інформаційні технології, прикладні комп'ютерні технології : комп’ютерне моделювання : віртуальна реальність
Предметні рубрики = НАУКА ТА ЗНАННЯ. ОРГАНІЗАЦІЯ. КОМПʼЮТЕРНА НАУКА. ІНФОРМАЦІЯ. ДОКУМЕНТАЦІЯ. БІБЛІОТЕЧНА СПРАВА. УСТАНОВИ. ПУБЛІКАЦІЇ : Загальні питання науки та культури : комп'ютерна наука і технологія, застосування комп'ютера, оброблення даних : штучний інтелект