- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Вовчанська, О. М. - Конфігурація складників PR-технологій у ресторанному бізнесі
Нет экз.
Статья
Автор: Вовчанська, О. М.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Конфігурація складників PR-технологій у ресторанному бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Вовчанська, О. М.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Конфігурація складників PR-технологій у ресторанному бізнесі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вовчанська, О. М.
Конфігурація складників PR-технологій у ресторанному бізнесі / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова, Н. Р. Балук // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 3 (68). – С. 62-67.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : окремі послуги в туризмі : готельне розміщення, громадське харчування : готельна індустрія : ресторани, кафетерії
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР)
Вовчанська, О. М.
Конфігурація складників PR-технологій у ресторанному бізнесі / О. М. Вовчанська, Л. О. Іванова, Н. Р. Балук // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . – 2018. – Т.23, вип. 3 (68). – С. 62-67.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : туризм, економіка туризму : окремі послуги в туризмі : готельне розміщення, громадське харчування : готельна індустрія : ресторани, кафетерії
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : реклама, система інформації, служба зовнішньої інформації та реклами (паблік рилейшнз) : служба зовнішньої інформації та реклами, паблік рилейшнз (ПР)