- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Shkeda, Oleksandr О. - Developing marketing strategy by applying the quantitative method of machine learning of artifici...
Нет экз.
Книга (аналит. описание)
Автор: Shkeda, Oleksandr О.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 ...: Developing marketing strategy by applying the quantitative method of machine learning of artifi...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Shkeda, Oleksandr О.
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 ...: Developing marketing strategy by applying the quantitative method of machine learning of artifi...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Shkeda, Oleksandr О.
Developing marketing strategy by applying the quantitative method of machine learning of artificial neural networks / O. О. Shkeda // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 квіт. 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2023. – P. 224-226.
Shkeda, Oleksandr О.
Developing marketing strategy by applying the quantitative method of machine learning of artificial neural networks / O. О. Shkeda // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 79-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (27-28 квіт. 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2023. – P. 224-226.