- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Серських, Надія Сергіївна - Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг
Нет экз.
Электронный ресурс (аналит. описание)
Автор: Серських, Надія Сергіївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69): Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Серських, Надія Сергіївна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69): Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Серських, Надія Сергіївна.
Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг [Электронный ресурс] / Н. С. Серських // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69). – 2018. – С. 147-150.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг
Серських, Надія Сергіївна.
Особливості розвитку інтернет-маркетингу послуг [Электронный ресурс] / Н. С. Серських // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка = Odesa National University herald. Series: Economy : наук. журн. / ОНУ ім. І. І. Мечникова. – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. - Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка . - Т.23, вип. 4 (69). – 2018. – С. 147-150.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економіка в цілому : математична економіка : економічна інформатика : інформаційні технології в економіці
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : торгівля, міжнародні економічні відносини, світова економіка : загальні питання торгівлі, ринок : ринок в цілому, аналіз ринку, пропозиція та попит, конкуренція : маркетинг : інтернет-маркетинг, цифровий маркетинг, електронний маркетинг, е-маркетинг