- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Черкасова, Марія Василівна - Формування концепції стратегічного маркетингу в банківській справі
Нет экз.
Статья
Автор: Черкасова, Марія Василівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування концепції стратегічного маркетингу в банківській справі
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Черкасова, Марія Василівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування концепції стратегічного маркетингу в банківській справі
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Черкасова, Марія Василівна.
Формування концепції стратегічного маркетингу в банківській справі / М. В. Черкасова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2022. – Т.27, вип. 1 (91). – С. 68-74.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг : моделі стратегічного маркетинга
Черкасова, Марія Василівна.
Формування концепції стратегічного маркетингу в банківській справі / М. В. Черкасова // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2022. – Т.27, вип. 1 (91). – С. 68-74.
Предметні рубрики = Електронний ресурс
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : фінанси : гроші, грошова система, банківська справа, біржі : банківська справа
Предметні рубрики = ПРИКЛАДНІ НАУКИ. МЕДИЦИНА. ТЕХНІКА : Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівлі : збут, продаж, реалізація продукції, маркетинг : стратегічний маркетинг : моделі стратегічного маркетинга