- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Bahorka, М. О. - Methodological toolkit in the formation, analusis and implementation of marketing strategy in agr...
Нет экз.
Статья
Автор: Bahorka, М. О.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Methodological toolkit in the formation, analusis and implementation of marketing strategy in agr...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Bahorka, М. О.
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Methodological toolkit in the formation, analusis and implementation of marketing strategy in agr...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Bahorka, М. О.
Methodological toolkit in the formation, analusis and implementation of marketing strategy in agricultural prodaction / М. О. Bahorka, L. Kvasova, Y. Datsenko // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2024. – Т.29, вип. 3 (101). – C. 54-60.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : аграрне виробництво як галузь економіки
Bahorka, М. О.
Methodological toolkit in the formation, analusis and implementation of marketing strategy in agricultural prodaction / М. О. Bahorka, L. Kvasova, Y. Datsenko // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка. – 2024. – Т.29, вип. 3 (101). – C. 54-60.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : економіка сільського господарства окремих країн : економіка сільського господарства України : экономика сельскохозяйственных предприятий : маркетинг
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : економічне становище, економічна політика, управління та планування в економіці, виробництво, послуги, ціни : економіка сільського господарства та продовольчого виробництва, аграний сектор економіки : аграрне виробництво як галузь економіки