- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Олексюк Олеся Миколаївна - Нейролінгвістичні показники рекламного впливу
Нет экз.
Статья
Автор: Олексюк Олеся Миколаївна
.: Нейролінгвістичні показники рекламного впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Олексюк Олеся Миколаївна
.: Нейролінгвістичні показники рекламного впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк, Олеся Миколаївна.
Нейролінгвістичні показники рекламного впливу / О. М. Олексюк // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.12. – С. 124-129.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Ключевые слова = влияние
Ключевые слова = ключевые слова
Олексюк, Олеся Миколаївна.
Нейролінгвістичні показники рекламного впливу / О. М. Олексюк // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.12. – С. 124-129.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Ключевые слова = влияние
Ключевые слова = ключевые слова