- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Рубрики
--> Средства массовой информации (СМИ)
----> реклама в средствах массовой информации
------> коммерческая реклама
Печать списка
--> Средства массовой информации (СМИ)
----> реклама в средствах массовой информации
------> коммерческая реклама
Рубрика
- Название:
- коммерческая реклама
Печать списка
Связанные описания:

Статья
Лісовська, Юлія Петрівна
Адміністративно-правові засоби захисту інформаційної безпеки в сфері комерційної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Лісовська, Юлія Петрівна
Адміністративно-правові засоби захисту інформаційної безпеки в сфері комерційної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Самойленко, Катерина
Асоціативні характеристики ключових слів комерційної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Самойленко, Катерина
Асоціативні характеристики ключових слів комерційної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шмига Юлія Іванівна
Аудиторія споживачів у рекламній комунікації (на матеріалі телереклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Шмига Юлія Іванівна
Аудиторія споживачів у рекламній комунікації (на матеріалі телереклами)
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк, Олеся Миколаївна
Впливова специфіка ключових слів комерційної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Олексюк, Олеся Миколаївна
Впливова специфіка ключових слів комерційної реклами
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Циковська Алла Петрівна
Засоби створення рекламного відеообразу (на матеріалі телеканалів "Інтер", "СТБ")
б.г.
ISBN отсутствует
Циковська Алла Петрівна
Засоби створення рекламного відеообразу (на матеріалі телеканалів "Інтер", "СТБ")
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк Олеся Миколаївна
Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Олексюк Олеся Миколаївна
Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк, Олеся Миколаївна
Ключові слова рекламних текстів я концентри сугестійного потенціалу мови
б.г.
ISBN отсутствует
Олексюк, Олеся Миколаївна
Ключові слова рекламних текстів я концентри сугестійного потенціалу мови
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк, О. М.
Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень в сугестивному дискурсі
б.г.
ISBN отсутствует
Олексюк, О. М.
Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень в сугестивному дискурсі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Морозова, Анастасия Валерьевна
Комическое как творческий модус в поликодовой коммерческой рекламе
б.г.
ISBN отсутствует
Морозова, Анастасия Валерьевна
Комическое как творческий модус в поликодовой коммерческой рекламе
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Грицюта Наталія Миколаївна
Компаративний аналіз концепту "прихована реклама" в законодавстві СНД і країн Балтії
б.г.
ISBN отсутствует
Грицюта Наталія Миколаївна
Компаративний аналіз концепту "прихована реклама" в законодавстві СНД і країн Балтії
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Демченко Сергій
Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Демченко Сергій
Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бурганова, Лариса Агдасовна
Медикализация: рекламные стратегии конструирования нормы и патологии
б.г.
ISBN отсутствует
Бурганова, Лариса Агдасовна
Медикализация: рекламные стратегии конструирования нормы и патологии
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дроздик, Лілія
Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічних дискурсів
б.г.
ISBN отсутствует
Дроздик, Лілія
Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічних дискурсів
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Пристайко Тамара Степановна
Оценочная лексика в рекламе высоких потребительских технологий
б.г.
ISBN отсутствует
Пристайко Тамара Степановна
Оценочная лексика в рекламе высоких потребительских технологий
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Городиська, Віолета Василівна
Семантика неспецифічної лексики в політичній та комерційній рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Городиська, Віолета Василівна
Семантика неспецифічної лексики в політичній та комерційній рекламі
б.г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс (аналит. описание)
Назайкин, Александр Николаевич
Эффект прайминга в медиаисследованиях и рекламе
б.г.
ISBN отсутствует
Назайкин, Александр Николаевич
Эффект прайминга в медиаисследованиях и рекламе
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Пристайко Тамара Степановна
Языковая неоднозначность как игровая составляющая рекламного контекста
б.г.
ISBN отсутствует
Пристайко Тамара Степановна
Языковая неоднозначность как игровая составляющая рекламного контекста
б.г.
ISBN отсутствует