- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Дроздик, Лілія - Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічних дискурсів
Нет экз.
Статья
Автор: Дроздик, Лілія
Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічних дискурсів
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Дроздик, Лілія
Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічних дискурсів
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дроздик, Лілія.
Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічних дискурсів / Л. Дроздик // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 437-440.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Дроздик, Лілія.
Особливості рекламування тютюнових виробів: діахронічних дискурсів / Л. Дроздик // Діалог: медіа-студії. – 2012. – Вип.15. – С. 437-440.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама