- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Олексюк Олеся Миколаївна - Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу
Нет экз.
Статья
Автор: Олексюк Олеся Миколаївна
Науковий вісник Південноукраїнського держ. педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки: Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Олексюк Олеся Миколаївна
Науковий вісник Південноукраїнського держ. педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки: Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Олексюк, Олеся Миколаївна.
Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу / О. М. Олексюк // Науковий вісник Південноукраїнського держ. педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. – 2011. – №13. – С. 285-290.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы
Олексюк, Олеся Миколаївна.
Ключові слова комерційної реклами як індикатори мовного впливу / О. М. Олексюк // Науковий вісник Південноукраїнського держ. педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. Лінгвістичні науки. – 2011. – №13. – С. 285-290.
Предметні рубрики = ФІЛОСОФІЯ. ПСИХОЛОГІЯ : Психологія : прикладна психологія, психотехнологія в цілому : нейролінгвістичне програмуванння НЛП
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : язык рекламы