- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Почапська-Красуцька, Оксана Іванівна - "Нас обирають - ми обираємо": реклама як категорія бізнесу і масової свідомості
Нет экз.
Статья
Автор: Почапська-Красуцька, Оксана Іванівна
.: "Нас обирають - ми обираємо": реклама як категорія бізнесу і масової свідомості
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Почапська-Красуцька, Оксана Іванівна
.: "Нас обирають - ми обираємо": реклама як категорія бізнесу і масової свідомості
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Почапська-Красуцька, Оксана Іванівна.
"Нас обирають - ми обираємо": реклама як категорія бізнесу і масової свідомості / О. І. Почапська-Красуцька // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.12. – С. 130-137.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : потребительская реклама
Ключевые слова = групповое и массовое сознание
Почапська-Красуцька, Оксана Іванівна.
"Нас обирають - ми обираємо": реклама як категорія бізнесу і масової свідомості / О. І. Почапська-Красуцька // Діалог: медіа-студії. – 2011. – Вип.12. – С. 130-137.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : потребительская реклама
Ключевые слова = групповое и массовое сознание