- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Демченко Сергій - Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу
Нет экз.
Статья
Автор: Демченко Сергій
.: Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Демченко Сергій
.: Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Демченко, Сергій.
Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу / С. Демченко // Діалог: медіа-студії. – 2009. – Вип. 8. – С. 70-77.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : телевизионная реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы
Демченко, Сергій.
Культурологічний складник рекламного дискурсу та особливості його аналізу / С. Демченко // Діалог: медіа-студії. – 2009. – Вип. 8. – С. 70-77.
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : телевизионная реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : коммерческая реклама
Предметні рубрики = Средства массовой информации (СМИ) : реклама в средствах массовой информации : восприятие рекламы