- Нові надходження
- Простий пошук
- Розширений пошук
- Допомога
- Автори
- Видавництва
- Серії
- Тезаурус (Рубрики)
- Публічні полиці
Хамула, Ольга Орестівна - Дослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в інт...
Нет экз.
Статья
Автор: Хамула, Ольга Орестівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Дослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в інт...
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Хамула, Ольга Орестівна
Науковий вісник Ужгородського нац. університету:Сер.:Економіка.: Дослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в інт...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хамула, Ольга Орестівна.
Дослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в інтернет-мережі / О. О. Хамула // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 1 (38). – С. 291-298.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика средств массовой информации, экономика книжного дела (издательского дела и книжной торговли)
Хамула, Ольга Орестівна.
Дослідження ієрархії факторів впливу на процес реалізації видавничо-поліграфічної продукції в інтернет-мережі / О. О. Хамула // Науковий вісник Ужгородського нац. університету: сер.: Економіка. – 2013. – Вип. 1 (38). – С. 291-298.
Предметні рубрики = СУСПІЛЬНІ НАУКИ : Економіка. Економічні науки : цифрова економіка, інтернет-економіка, нова економіка, веб-економіка : Интернет-экономика, электронная коммерция, сетевая экономика
Предметні рубрики = Экономика : сектора и отрасли экономики, межотраслевые комплексы : экономика социально-культурной сферы : экономика культуры, науки, просвещения : экономика средств массовой информации, экономика книжного дела (издательского дела и книжной торговли)